Dinsdale Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Spillet er kjøpt fra USA, men det skulle vel ikke ha noe å si eller? Når jeg starter det er det som om at enter/ollie?-tasten har kilt seg. Spillet farer forbi alle valgene og stopper ikke før spillet begynner. Da gjør figuren ollie hele tiden, en tast henger liksom.... Ikke får jeg brukt pad`en heller. Har en liten mistanke om at det kan være fordi spillet er kjøpt i USA, men vet ikke hvordan jeg fikser det. Noen som vet? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 last ned den nyaste patchen (vist det finst, eg fant ingen) prøv å bytt ollie til ein annan knapp. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) last ned den nyaste patchen (vist det finst, eg fant ingen)prøv å bytt ollie til ein annan knapp. Fant ingen patch jeg heller. Har ikke assignet ollie-tasten noe sted. Får ikke gjort noe siden spillet koster gjennom uten at jeg får trykt på noe. Kanskje er det pad`en som som henger seg. Jeg skal prøve å koble ut alt som kan henge seg kanskje, tastatur og full pakke. Husker at det var en demo som ikke funket før man satt kl. på australia-tid. Kanskje dette også er et slikt idiotproblem. Endret 15. mars 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Husker at det var en demo som ikke funket før man satt kl. på australia-tid. Kanskje dette også er et slikt idiotproblem. sidan du har kjøpt spelet i usa så kan det hende at du må sette region til usa. eg har prøvd demoen, men då hadde eg ikkje nokon problem (bortsett frå at eg var elendig ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå