JRL Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har et kabinett med 4 vifter som jeg ikke har kontroll på og bråker ganske mye! Så jeg hadde tenkt å kjøpe en viftekontroller. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei! Selv har jeg en Vantec Nexus som styrer 4 vifter, svært fornøyd med denne, og så ser den veldig stilig ut da! http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=940 295kr på digitalimpuls, hvis du bor i Oslo så kan du bare stikke innom dem og kjøpe den der, da slipper du porto... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Den så perfekt ut! Jeg har et Chieftec kabinett, blir da døren som lukkes over bayene i veien for knappene? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hm... Godt spørsmål, har selv et Lian Li kabinett (atlså uten dør), har du mulighet for å måle hvor mye du har plass til så kan jeg måle hvor langt ut den stikker! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ikke nå! Kan få gjort det rundt 1800. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ok, målte akkurat, de stikker 14mm ut fra selve viftestyringen. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 ok, spørs om det ikke blir litt langt! Men kan vel altis skru den litt lenger inn! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det burde gå det, men spørs på skruehullene i kabinettet ditt, hvor mye du kan justere... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Uansett, takk for hjelpen Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har Sunbeam Rheobus og Chieftec kabinett, det funker fett! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har også sunbeam rheobus. Må si meg veldig fornøyd med den. Er en av de få som kan gå helt ned til 0v + at den tåler hele 22w per kanal. Ledsene lyser kanksje litt for sterkt, men tror det bare er å matte dem med veldig fint sandpapir hvis du synes det. Kjøpte min for 249 på digital impuls. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 kjøp sunbeam rheobus, der kan du slå av viftene helt og det er en stooor fordel når du begynner å bli lei av den evinnelige susingen fra kabinettet.... Den ser også ganske pen ut da! en ting som er litt kjipt er at led'ne blir røde når du skrur viftene under 7v. Ettersom at viftene mine iallefall står for det meste på et tålelig støynivå skulle vært omvendt at led'ne skiftet farge siden jeg har blåe ledder framme på mitt kabinett. Offtopic: Stolt eier av Antec p160 Lenke til kommentar
razer Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 skulle vært omvendt at led'ne skiftet farge siden jeg har blåe ledder framme på mitt kabinett. Ja, da snur du ganske enkelt LED'ene, har selv gjort det Lenke til kommentar
Novec Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Yup, jeg også. Derfor står de fleste og lyser blått; jeg trenger sjelden å ha viftene over 7V. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Lurer på om det går an å bestille Sunbeam Rheobus i "byggesett" også, da kan du jo bare sette LED'ene den veien du selv vil... Blir LEDene for sterke (ja, de er STERKE ) kan du jo alltids montere inn en motstand Endret 13. april 2004 av ok2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå