olesathe Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har du erfaringer eller meninger omkring Canon PowerShot S1 IS ? Jeg vurdere å kjøpe dette kamerat etter påske. Lenke til kommentar
simes Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja dette lurer jeg også på etter at jeg fikk i oppdrag av faren min å finne et bra digitalkamera til han i prisklassen 4-5,5k.. Det ser jo ganske flott ut på papiret? Fant forresten en test.. Lurer på den eller Ixus 500, men jeg vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Steves-digicams.com har testet, men testen er ikke helt ferdig, den skulle vært ute, så den dukker vel opp en dag i nær fremtid. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Test kommer på Akamera.no kanskje allerede i løpet av uken. Får se hva jeg rekker. Autofokusen er skuffende, men ellers er inntrykket av kameraet bra. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Dinside har testet det: http://www.dinside.no/php/art.php?id=101310 Ser veldig spennende ut, spesiellt for oss amatørfotografer. Videokvalitet og lyd var jo veldig imponerende. Vurderer å kjøpe dette selv. Edit: Virker som om autofokus er et gjennomgående problem for canons kompakte digitalkameraer. Endret 23. mars 2004 av cremaster Lenke til kommentar
Leeds Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Kjøpte dette kameraet rett før påske og har tatt et par hundre bilder til nå. MEGET fornøyd. Amatørfotograf fra tidligere med speilrefleks ( Canon EOS 10) og det finnes utrolig mye snacks utenfor den grønne AUTO innstillingen!! Kjører bildene gjennom Adobe Photoshop Elements 2 og det er få bilder som blir bedre enn orginalen etter en quick enhance runde med lys, kontrast etc. De er riktig i utgangspunktet. Skal det være noe å sette fingeren på må det være mangelen av et AF hjelpelys i svak belysning. Men der finnes det en hurtig knapp til manuell fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå