Djengo^^ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har en AMD 1,2 ghz prosessor, 256 mb ram, ATI Radeon 7600. hver gang jeg starter opp NWN så hakker det som fy på menyen. har nyeste versjon av nwn og sou + at det er originalt og betalt for. kan noen hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Nå husker ikkje eg helt hva som er kravene til NWN, men du burde kanskje vurdere nytt skjermkort og cpu? Lenke til kommentar
Grums Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Spilte spillet litt med ATI Rage Fury 32 MB skjermkort, og det gikk bra. Måtte bare sette ned grafikken veldig. Klart jeg hadde en AMD 2,8 GHZ og 512 MB RAM. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 jeg har spillt nwn på dårligere dater enn denne her, så tror ikke det er problemet, accce. Fadern må få til det spillet, digger det så syyykt Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Er det bare på menyen det hakker? Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 har fixa det nå, var bare mine dataskillz det var noe med, hehe. lasta ned nyeste cataclysm drivern eller hva det heter. til ati. funka fett da, men da virka ikke max payne 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå