aabxx Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Trodde den glatte siden skulle være best for minst mulig friksjon (altså størst hastighet), og at den rue siden skulle tilby mer motstand... men for meg virker det som om det er omvendt? Kjøpte forresten matta til 250 hos digitalimpuls på møllergata i oslo igår, kjekt med en butikk som solgte det så jeg sparte portoen Anyway kjempefornøyd med matta... har bare brukt den en natt, og selv om jeg ikke skal fastlå noe helt riktig ennå, virket det merkbart enklere å få til shockkomboen... noe som tyder på at matta faktisk HAR økt presisjonen min, uten å ofre hastigheten (foretrekker den glatte sida). Dessuten er det en fin tinnboks Lenke til kommentar
meeg Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hva slags mus har du? Vurder selv ny mus og musematte for nettopp bedre presisjon. Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Bruker en logitech mx300... func er en bra førstegangsmatte hvis du ønsker å tre inn i gamermattenes verden, fordi den foruten å være den mest anbefalte har 2 sider slik at du selv kan avgjøre hva slags type flate du foretrekker... i tillegg til at den er enkel å få tak i fordi den er så utbredt. PS: skal du ha sånn dyr matte bør du også sterkt vurdere å bruke sånne "skatez" under musa også, for bedre gli... selv så bruker jeg utsiden av en dobbeltsidig teip med beskyttelsen på.. jævlig glatt... Når det gjelder mus anbefaler jeg enten en mx300 eller en mx310... synes mx300 passer hånda mi bedre, men mx310 er for all del også veldig bra... liker ikke microsoft-mus... har prøvd flere av dem, og det som alltid slår meg er at de virker for meg mindre presise enn logitech sin mx-serie... dessuten virker byggkvaliteten mye dårligere mer billigplastikk virker det som men mange delte meninger her... de fleste gamere foretrekker logitech, men også en del som foretrekker microsoft sine da... creative har også kommet med noen brukbare mus nå, men tror ikke akkurat de er noen gamerfavoritt ennå hehe. Utenom mx3xx-serien bør du vurdere den nye mx510... spesialbygd for gamere, skal være mer presis og har tøft utseende. Selv så bruker jeg bare mus som passer begge hender og ikke bare høyrehendte, fordi jeg er venstrehendt og bytter på å styre musa med høyre og venstre hånda. Endret 15. mars 2004 av aabxx Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 I teorien så er den grove siden beregnet for vanlig trackball, og en glatte siden for optisk. Men hva som er best er en smak sak, så hvis du trives med den grove siden + optisk så kan ingen si at dette er feil..... Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Blir vel mye en smaks sak.. Liker selv best den rue siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå