royter Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Heisann Folkens! Prøvde her en dag og brenne et par cd'er. Hver av platene inneholder tre image med hhv *.ccd, *.img og *.sub. Hvordan er det mulig å brenne disse ordentlig? Hvorfor er det tre forskjellige image? Har prøvd med CloneCD og brenne ccd-filen. Får ikke startet eller tilgang til cd'ene etter brenning, det henger seg! Er det noen andre måter å få brent disse filene på? Er litt ukjent med disse filtypene Andre har visst fått det til å funke? De brennes riktignok på en DVD-brenner men det skulle ikke har noen betydning. Modulator fungerer heller ikke? Er det noen som har en ide? Takker for svar TAR Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvilket program brukte du for å lage imaget da? Antar at det greieste er å bruke samme program for å brenne det ut igjen... Lenke til kommentar
royter Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Det er ikke jeg som har laget imaget.... Vet heller ikke hvilket prog. som er brukt for å lage det. Ellers hadde det vel ikke vært så vanskelig vil jeg tro!? Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Du kan bruke deamon tools... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er ikke jeg som har laget imaget.... Vet heller ikke hvilket prog. som er brukt for å lage det. Ellers hadde det vel ikke vært så vanskelig vil jeg tro!? Lukter warez lang vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå