handuet Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei! Jeg har hjemmesiden min hos start.no, og har vært veldig fornøyd med det. Helt til nå, for det virker som at jeg får "Internal server error" uansett om det er feil i scriptene mine eller ikke. #!usr/bin/perl print "Content-type: text/html\n\n"; print 'hello'; Fikk error her også. Og ja, jeg laster opp med ASCII. Jeg får ikke feil på script som allerede ligger på serveren, bare med nye eller hvis jeg laster de opp på nytt. Det er vel litt merkelig om det skulle være serveren, men jeg finner ingen annen mulighet. Hva sier proffene? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei!Jeg har hjemmesiden min hos start.no, og har vært veldig fornøyd med det. Helt til nå, for det virker som at jeg får "Internal server error" uansett om det er feil i scriptene mine eller ikke. #!usr/bin/perl print "Content-type: text/html\n\n"; print 'hello'; Fikk error her også. Og ja, jeg laster opp med ASCII. Jeg får ikke feil på script som allerede ligger på serveren, bare med nye eller hvis jeg laster de opp på nytt. Det er vel litt merkelig om det skulle være serveren, men jeg finner ingen annen mulighet. Hva sier proffene? Sikker på at start.no støtter perl/cgi da? Lenke til kommentar
søppel Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Vet ikke hvor nøye servere er på det .. men tror det er Content-Type, ikke Content-type. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 første linja er: #!/usr/bin/perl (du manglar "/" framfor usr) Sikker på at start.no støtter perl/cgi da? Jepp. Start har støtte for så godt som alt ein har bruk for bortsett frå MySQL o.l. Lenke til kommentar
handuet Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Dang! BA1 hadde rett gitt! Takk for at dere hjelper en stakkars perl-noob! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå