kake_fredrik Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ja som sagt jeg rota litt oppe på lofet og der fant jeg den gode gamle P1 pcen min! er ikke redd for den så bare kom med de villeste forslag ps: bør egenlig ikke være større en et server tower! + det må ikke koste noe mye! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Altså, du har en P1 datamaskin, med kasse? Den kassen er like stort som et server tower? Evt. du skal bygge en helt ny kasse? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 jeg har et helt vanlig kabbis til det! men er kiin på og bygge pcen i noe annet eller retter sagt alt mulig eller kansje jeg skal modde på det gamle men jeg gidd ikke bruke noe særlig med peng på det Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Da har du sikkert en gammel skjerm stående også da.. Bygg pc'n inni den. Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 frityrstek hovedkortet. olje leder ikkje strøm så Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 frityrstek hovedkortet. olje leder ikkje strøm så LOL! Men men, bygg det inn i en gammel Tv, Subwoofer, eller annet.. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 frityrstek hovedkortet. olje leder ikkje strøm så LOL! Men men, bygg det inn i en gammel Tv, Subwoofer, eller annet.. har lissom lyst å bygge den inn i en dukke eller en svær figur:D men noen andre forslag? Lenke til kommentar
Kuzuki-oze Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 heng alle delene på veggen Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 nei nei nei.. du må bygge den inn i en blomsterpotte.. selvsagt, så må du heller ikke glemme å ha en levende plante oppi også.. er potta stor nokk, så burde det ikke være noe problem.. Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 levende plante LEVENDE plante. d er ikkje nørdete nokk. den skal være død Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har akkurat de samme tankene som deg, med den samme hardwaren også og jeg tenkte å bygge den inn i en plastikk ting fra IKEA... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 levende plante LEVENDE plante. d er ikkje nørdete nokk. den skal være død skal du v're skikkelig nørd, så gjør du slik som jeg sa, og så snakker du masse til planten, da vil den trives, og gro kjempemasse.. det, det er nørd. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 A lonely nerd. He is talking to his only friend, the plant. He has no friends, yes he is a computer-nerd. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 haha.. ikek ofte jeg ler høyt her.. det der maa jeg lagre et sted.. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 har lissom lyst at pcen skal fungere også! det blir jo umlig og bygge i en blomster potte fordi du skal ha jord! men er det noen andre som har ville forslag! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 det er da fullt mulig.. du bare lager et lokk som du legger nedi, og under, så har du pc'n.. de fleste potter har jo en V form.. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 det er da fullt mulig.. du bare lager et lokk som du legger nedi, og under, så har du pc'n.. de fleste potter har jo en V form.. men hva med kondens? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jeg tviler på at det vil bli noen kondens, da plantejorda vil ha en temperatur på X antall grader over romtemperatur når pc'n står på.. ikke glem at varme stiger, og planten vil få det litt varmere enn normalt, men den burde klare seg. jo bedre luft flyt du får i det nederste kammeret, og mindre vil planten varmes også.. dette er hva jeg hadde tenkt: \_/ = plante .\/ = PC Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 men det jeg kan er å hive i en kaktus! men jeg må ha en rimelig stor potte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå