TAS Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har jeg forstått det riktig,så er det mulig for oss"gamere" å avinstallere selve patchen i f.eks spill,når man har installert SP2.Det er jo en fordel,isteden for å må avinstallere hele spillet http://www.iamnotageek.com/articles.php?aid=9&page=1 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har jeg forstått det riktig,så er det mulig for oss"gamere" å avinstallere selve patchen i f.eks spill,når man har installert SP2.Det er jo en fordel,isteden for å må avinstallere hele spillet http://www.iamnotageek.com/articles.php?aid=9&page=1 Etter det jeg forstod så gjelder dette bare for spill installert av Windows Installer 3.0 som kommer med SP2. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Mulig jeg tar feil men han sier dette:With WI3 you're supposed to be able to uninstall the patches.Betyr ikke dette att med WI3 kan du avinstallere patch`n. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Mulig jeg tar feil men han sier dette:With WI3 you're supposed to be able to uninstall the patches.Betyr ikke dette att med WI3 kan du avinstallere patch`n. Ja, men jeg tror dette bare gjelder for spill som er installert (og kanskje patcher) med WI3 og ikke WI2. Kan ikke helt skjønne hvordan det skulle fungere ellers... Lenke til kommentar
TAS Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Mulig jeg tar feil men han sier dette:With WI3 you're supposed to be able to uninstall the patches.Betyr ikke dette att med WI3 kan du avinstallere patch`n. Ja, men jeg tror dette bare gjelder for spill som er installert (og kanskje patcher) med WI3 og ikke WI2. Kan ikke helt skjønne hvordan det skulle fungere ellers... Nei det var liksom derfor jeg tok det opp i forum. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Windows Installer 3 vil som dere sier innebære en sterkt forbedret avinstallerings funksjon, men jeg tror vi snakker om OS og Officepatcher som kommer på wi3 format i første omgang. Endret 15. mars 2004 av ob1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå