Shuttle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Dette hentet jeg på hardware,en så har skrevet dette Kommentar/konklusjon: Har hatt disken i 1år nå. ikke en eneste feil med den! bråket litt, men det fikset jeg med f.eks Intel Application Accelerator. der fikk jeg velge mellom Performance eller Quiet mode på Maxtor'n http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php...id=1647&id=6854 Kor finner jeg det programet han nevner?og funker dette Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er vanlig å finne det hos produsenten. Hitachi Feature Tool heter det jeg tror du bruker for å stille mellom disse to settingsene på Hitachi disker. Jeg har hørt at default instilling på Hitachi disker i Europa er quiet, så muligens det er enda mer ytelse å hente ut av 7k250 diskene. (Jeg kan ikke prøve fordi programmet starter ikke engang uten diskettstasjon) Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvis du søker i google på programmet finner du det, men det programmet han snakker om, må være beregnet på intel hovedkort. Jeg har Intel 875P chipsett, men fikk feilmelding om at programmet ikke støttet chipsettet... Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Har en maskin med amd xp cpu.kan man finne noen ting for dette,og nfore 2 chipsett.til min maxtor disk Lenke til kommentar
Råner`n Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Last ned "Maxblast" softwaren på maxtor.com. Alle nyere disker har slike verktøy som hjelper deg med å sette opp disken. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Kan jeg få den stillere,og må jeg formatere heile maskin da?? Håper noen kan hjelpe meg her Endret 15. mars 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
Råner`n Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Maxblast softwaren lager en bootbar floppy til deg som du booter med. Du trenger ikke og formatere,bare boot fra floppyen som maxblast lager til deg,da skal du kunne stille inn modus til disken Quiet---Normal---Fast eller no sånt. Visst du vil ha en stillere disk så stiller du selvføgelig på Quiet,ganske selvforklarende egentlig.Disken blir selvfølgelig en hel del treigere. Endret 15. mars 2004 av Råner`n Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Supert,trenger ikke så kjapp disk,men en stillere:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå