mr_sjur Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Har kikket litt på nytt system, og det meste er på vei.. Lurte litt på CPU-kjølere til AMD Athlon 64, men hittil har jeg bare kommet over de utrolig store/stygge, men effektive fra ZALMAN.. Noen andre kjølere der ute?? Hadde vært kjekt med noen alternativ!! (PS: Noen som har erfaringer med ZALMAN sine på abit kv8-max3?? Den ser ganske så stor ut, og det er en vifte midt på hovedkortet som fort kan krasje??) Endret 17. mars 2004 av mr_sjur Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det jo noen HER som du kanskje kan sjekke litt på! Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Kjøp deg tt Venus 12 den har jeg sjøl på mitt kv8 max3 og den sitter trangt så jeg tviler på at zalman vifta passer så bra Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kanskje dette er interessant for deg. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Det jo noen HER som du kanskje kan sjekke litt på! Var ikke de lekreste kjølerne jeg har sett, men Endre sine ser bra ut! 750 gram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå