Cloud Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Er NB en god indikator på hvor varmet det er i kabinettet mitt? På mitt Epox Ep-8RDA+ ligger NB på 20-24. (Passiv kjøling) Kan dette være ca. temp i kabinettet mitt? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Kabinette er nok kalere en det siden nb blir ganske varm Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Hmm, det er rart.. Da er enten måleren kaputt, eller så er det kaldere på romet mitt en jeg tror.. Men uansett, jeg tror PSU min er litt for svak til å dra alt ustryret mitt. Hadde det vært mulig å sende noen et bilde av MBM 5 monitoren over PSU å forklare meg litt om hva som er galt og ikke så galt? (Og ja, har ikke virus. Kjører NIS og NAV og oppdaterer hver eneste dag.) Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 er det noen hovedkort som har sensor i eller på northbridge i det hele tatt? jeg har ennå ikke sett noen hovedkort med det. de jeg har sett har en sensor som er montert på hovedkortet ofte i nærheten av northbridge eller så.. hvis noen vet om hovedkort med temp sensor innebygd i northbridge, gi meg url. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Trodde mitt Epox Ep-8RDA+ hadde det jeg. Hvor er det temp blir målt fra da, hvis ikke temp måler sitter på NB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå