HondaNSR Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Eg bestilte to 256mb mmc minnebrikker hos pcutstyr.no , og når dei kom var pakningen til eine minnekortet ganske horva mens det andre var fint, det var ingen synlige skader på kortet men det virket ikke.Så eg kontaktet pcutstyr.no for ett nytt kort, og dei sei at det er posten som skal erstatte det, men er det riktig det?når kortet ikke er synli skadet og pakken som korta var i er uten en skramme? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvis pakken ikke er synlig skadet så tror jeg nok du har en rimelig vanskelig sak ovenfor posten. Ville ha mailet PCUtstyr og forklart dem veldig klart at pakken ikke var skadet, men at det er innholdet som er problemet. -KJ Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 er vell pcutstyr.no som står ansvarlig for å erstatte korte. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 har hatt en liknende sak, bare at det var posten som mistet en Nokia 7210 mellom verksted og butikk. Det er butikken som er ansvarlig Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 pcutstyr påstår at det er posten selv om kortet ikke er synlig skadet...er vell 700kr rett i dass nå. tv2 hjelper deg er vell neste da=) Lenke til kommentar
qystein Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Er nok riktig som Errae sier. Pcutstyr.no er ansvarlig for tingens risiko fram til du mottar den. Se forbrukerkjøpsloven §14. http://www.lovdata.no/all/tl-20020621-034-003.html Dersom kortet ble ødelagt i posten er det pcutstyr.no som må kreve erstatning fra dem. Stå på krava. Endret 7. april 2004 av qystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå