Gå til innhold

trenger ny vifte og vifteregulereng for p4

Svar

Anbefalte innlegg

heisann!!

Trenger en vifte for min P4 3.0Ghz cpu, som er støysvak og som er effektiv.

Bruker i dag viften som fulgte med cup`en (intel standar) og har temperatur fra 30grader (stand-by) til 43 (når jeg spiller) Har ASUS P4P800 delux Hk.

Sammtidig vil jeg ha vifteregulering for cup vifte +kabinett vifte, som helst bør vere grei å koble 2 vifter på 1 kanal (serie-kobling).

Har sett på en del vifter/kjølerer men får ikke bestemt meg Er litt skeptisk til disse kjølerene som er ekstra tunge (500g+), da jeg er redd for at fester skal ryke og prossesorer fyke heheh :D

Så det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg/dele sine erfaringer. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

denne viftestyringen fra sunbeam, jeg har den og kjører 4 vifter på en kanal, er stor fornøyde med den :)

hvis ikke du syns den boxed kjøleren bråker så mye er det ikke no vits å bytte, du vil ikke tjene så veldig mye på det.. men du har jo denne med egen manuell og auto turtalls regulering, den skal være ganske så bra.

og det skal litt til å brekke HKet hvis ikke du er VELDIG voldsom når du fytter det.

Lenke til kommentar
denne viftestyringen fra sunbeam, jeg har den og kjører 4 vifter på en kanal, er stor fornøyde med den :)

hvis ikke du syns den boxed kjøleren bråker så mye er det ikke no vits å bytte, du vil ikke tjene så veldig mye på det.. men du har jo denne med egen manuell og auto turtalls regulering, den skal være ganske så bra.

og det skal litt til å brekke HKet hvis ikke du er VELDIG voldsom når du fytter det.

Den vifte styringa er Ganske bra ;) eg har den med 6 vifter tilkopla :D men hvis du ser noen tester av den, er det version 1,0 dei har testet den som dei selger på Microplex no er version 2,0... den er litt bedre...

Lenke til kommentar
6 vifter tilsammen på 4 kanaler??

hem vifter har du tilkoblet?? (cup, gpu, kabinett ol)??

kabbinett vifter og CPU-kjøler er koblet til 5 kabb med Lys og ein Thermaltake Smart Fan på cpu alle er 80mm...

Funker ganske bra :thumbup:

BTW: Gpu vifta den styrer eg med eit program som Fulgte med skjermkortet.... Asus 9600XT :love:

Endret av MuD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...