Gå til innhold

Deiligste gutten/mannen i verden


Mello

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rrrrr :dribble:

 

må nesten legge til: http://biografieonline.it/img/bio/Johnny_Depp.jpg

lite bilde.. men still nice!

 

og så et litt større: http://www.elmachete.cl/cine/fotos/piratas/johnny.JPG

 

*rrrrr* :love:

 

vikke legge ut bilder av hunken min.. for da blir chicksa bare missunnelige! :cool:

Yummy :love:

 

 

¤¤¤ tegnene redigert bort av moderator ¤¤¤

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Har lagt merke til at det er mange "babe" threads ute å går, så hvorfor ikke lage det samme anngående gutter.

 

Vil for det første påpeke at ejg selv er gutt, en veldig heteroseksuell en, og sikker nok på det til å si min mening om gutters utseende.

 

Brad pitt har kronen i boka mi, nesten så man vurderer å bli homo, han ser generelt bra ut.

 

 

Post bilder om mulig.

 

Vet enkelte av jentene her på forumet vil like den her :)

Bare noen få klargjøringer:

 

Man kan ikke uttale seg om hvor attraktiv noen er med mindre man kan føle seg tiltrukket av dem. Bare fordi det er trendy å være homo medfører ikke det at heterofile kan synes at menn er pene. Hvis den teorien stemte kan menn selvsagt synes at to år gamle jenter er pene også, siden mange pedofile synes det. Men det er jo ikke kult å pjatte om det, så det blir jo feil for dere. Skal en heterofil mann som ikke føler seg tiltrukket av menn si noe om hvilke menn som er pene, må han basere seg på at det som liksom skal være pent ER pent. Det blir som å gå ut fra at alle såkalt "pene" jenter (typisk ved modeller, og stort sett alle kjendiser), er pene, og hvis det er kriteriet er jo alle resultatene i en sånn tråd gitt på forhånd.

 

Det er individuelt hva som tenner en, og med mindre en slik tenning kan oppstå i utgangspunktet er det meningsløst å uttale seg. Hvis dere faktisk mener at andre menn kan være pene, er det akkurat det samme som hvis man mener at babyer og lik kan være pene, dere gjør ikke det med mindre dere føler en viss tiltrekning i utgangspunktet. Kan du ikke bli tiltrukket av en mann, eller et dyr, eller en på 100, så kan du ikke det, og har altså ingenting å bidra med. Hvis du kan det så får du heller bare uttale deg, da er du i det minste kvalifisert til å faktisk bidra med noe. Føles faktisk denne tiltrekningen er du ikke heterofil, akkurat som du ikke er "vanlig" hvis du tiltrekkes av fire år gamle jenter. Takl det eller hold kjeft. Jeg skjønner at dette konseptet blir vanskelig (umulig?) for dere siden dere ikke har blitt foret med det gjennom media, men jeg informerte om det allikevel. Så alle såkalte heterofile som ønsker å se bilder av "kjekke menn"... vel, dere er sikkert ikke homofile engang, bare fantastisk uintelligente, lite reflekterte mennesker, uten noen som helst evne til å gjennomføre et logisk resonnement.

 

Alternativet er tydelig, men jeg er ikke barnslig nok til å late som om dere er homofile bare fordi dere er dumme. Trådstarter, og kloner generelt, forsøker seg jo med denne velkjente taktikken (populær blant idioter som vet at de egentlig ikke har rett). Personlig er jeg sikker nok på min legning til å formidle fakta, og heldigvis upåvirket av menneskers dumskap. Hvis dere ønsker kan dere repetere tanketomt svada så "intellektuelt" eller primitivt dere måtte ønske, men siden folk som fortsatt innehar evnen til fritenking ser logikk umiddelbart, og andre aldri gjør det, er resultatet gitt på forhånd. Vel, da får dere luringer forkaste sannheten og fortsette den teite tråden deres, men man kan jo alltids håpe at den er dødd ut. Jeg så "dessverre" ikke tråden før nå. Hvis dere fortsetter må dere gjerne slenge med at dere er mot terror og rasisme og sånn også, bare for å ha sagt det liksom. Uansett, lykke til, heldigvis er mennesker som gidder å menge seg med dere stort sett på *deres* side (*pheww*), så dere trenger ikke å bekymre dere for fakta. Egentlig driter jeg i dere og denne dumme tråden, men noen ganger er det greit å etablere fakta for massene, om ikke annet så for å understreke ens dominans og overlegenhet for seg selv, og for å holde den nødvendige avstand til etablerte "sannheter" som ikke er annet enn løgner. Buh bye!

Lenke til kommentar

Eh.. Jeg tror du har misforstått litt ordet "pen". Du trenger ikke å føle deg tiltrukket av en person for å synes han/hun er pen. Du kan synes en ikke-levende-ting er pen.. F.eks en kjole.. Og det med at man i såfall måtte basere seg på at det som er pent er pent (hva andre mener) blir også feil, for folk har ulik smak.

 

Edit: Og, ja.. Forresten.. Mulig det er vi som er dumme, men det er i hvert fall ikke vi som tar denne tråden dønn seriøst og ikke kan se humoren i noe.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Fin propaganda Uncreation. Godt å se homofobene enda lever.. :roll:

Det du sier, er altså at for heterofile, ikke-pedofile menn så er alle andre menn og barn stygge?

Hva med heterofile jenter? Får de lov til å synes andre jenter er pene? Eller er det og homofili?

Jeg antar du synes Bondevik er like "deilig" som tidligere nevnte Depp da? Siden de er like uattraktive for deg.

 

Vel har jeg ikke noe spesiell smak i gutter, men det går da tydelig ann å se at en fyr er "deiligere" (ev. ser bedre ut om det høres bedre ut) enn andre menn.

Men det er forskjell på å synes en annen person ser bra ut, og på å tenne seksuelt på personen. FFS, jeg syns masse biler ser dritlekre ut, men det betyr da virkelig ikke at jeg får ereksjon av å kikke på dem. Pakk deg sammen, og rull deg vekk Uncreation, du har meninger som ikke hører hjemme noensteds. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Denne tråden handler ikkje om hetrofile gutter/menn som later som at dei er homofile. Og du kan som hetrofil bedømme om ein annan mann er atraktiv eller ikkje, sjølv utan og være tiltrekt av han. Alle har vell observert korleis dei som trekker mange damer ser ut og oppfører seg. Og du prøver og "etterlikne" dei. Visst du er ein bleik tynn gutt med ølvom hår på ryggen og diverse andre skavanker so tar det ikkje lang tid og sjønne at du ikkje drar like mange damer som flotte veltrente menn.

Dessutan var ikkje dette ein tråd for å visse folk kva det er å vere trangsynt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...