Togo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Han nederste fyren der var ikke så gale da Lenke til kommentar
Mello Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Han nederste fyren der var ikke så gale da Syntes han var kjekk jeg, gjerne få slike "abs" Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Hadde ikke vært meg imot det nei Brad Pitt, George Clooney og han gråhåra fyren i Dressmann reklamen er kjekke folk Endret 15. mars 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Mello Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hadde ikke vært meg imot det nei Brad Pitt, George Clooney og han gråhåra fyren i Dressmann reklamen er kjekke folk Ja, enig der, legge til Vin Diesel. Gikk gjennom diverse bilder i går å fant et par "kjekke" bilder av han der, gutten er kjekkas i singlett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ALTFOR tydelige magemuskler på han nederste. Det var ekkelt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) RÅTT! Noen som kommer ut av skapet her? Endret 15. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Kristian.com Noen av de mennene der var seriøst hotte! Er alle gay? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Kristian.com Noen av de mennene der var seriøst hotte! Er alle gay? Du kan jo spørre dem... Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Er det no sånn 'no bush' her? Men litt rompe er vel lov? Endret 15. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
Mello Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Kristian.com Noen av de mennene der var seriøst hotte! Er alle gay? Er jo heller litt skuffendes for mange jenter om alle er gay, siden mange av dem hadde dratt damer ved å bare trekke litt på skjorta. Han ene der derimot hadde et heller "tvilsomt" navn, "Ken Gaydos" Lenke til kommentar
Mello Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Er det no sånn 'no bush' her?Men litt rompe er vel lov? Han der var heller "uattraktiv", vi liker abs og hairless ass her vettu, litt "flexing with the peccs" er heller ikke å forakte Endret 15. mars 2004 av Mello Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Fra Kristian siden, YRK! Edit: Fant et par til Endret 15. mars 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Er det no sånn 'no bush' her?Men litt rompe er vel lov? Han der var heller "uattraktiv", vi liker abs og hairless ass her vettu, litt "flexing with the peccs" er heller ikke å forakte Er vi overfladiske og nå? neivettu hva Lenke til kommentar
Mello Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Seff er vi overfladiske Er jo det i babe threadene og, vi tenker mere på hvordan dem ser ut, og heller lite på hvordan dem er som person (litt synd spør du meg), men hva annet kan vi gjøre da, vi kjenner dem ikke i virkeligheten. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Ler slik at eg nesten dett av stolen her.Her kaster guttene på forumet seg på med å diskutere menns kropper, berre fordi at rett skal være rett sidan vi allerede har ein babethread. Er ingenting å seie på pågangsmotet i alle fall. Tro meg, jeg ler godt jeg og det som gjør det så artig såklart Men rett skal være rett, har vi babes, må vi ha menn her og Og du er ikke hetero før du er såpass sikker på det at du kan kommentere hvordan en annen mann ser ut. Enig i det jeg ogsaa , er da hetero og har ingen problemer med aa si jeg synes at denne mannen er pen . Cristian Bale ( morsom post dette da ) Endret 15. mars 2004 av Archangel Lenke til kommentar
Mello Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Var det som var hensikten og lage en litt morsom post med litt hensyn til jente medlemmene her på forumet Bale er kjekk han ja, post noen "body" shots Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg stemmer på DiMiles Stemmer på dimiles eg og. Han er ganske så fin på en feminin måte. Har du sett pic av moi btw? Lenke til kommentar
Mello Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg stemmer på DiMiles Stemmer på dimiles eg og. Han er ganske så fin på en feminin måte. Har du sett pic av moi btw? Nei det har vi ikke, post det her hvis du føler du er "kjekk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg