Gå til innhold

Deiligste gutten/mannen i verden

Mello

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde ikke vært meg imot det nei :p

Brad Pitt, George Clooney og han gråhåra fyren i Dressmann reklamen er kjekke folk :):dribble:

Ja, enig der, legge til Vin Diesel.

Gikk gjennom diverse bilder i går å fant et par "kjekke" bilder av han der, gutten er kjekkas i singlett.

Lenke til kommentar

Noen av de mennene der var seriøst hotte! :blush: Er alle gay?

Er jo heller litt skuffendes for mange jenter om alle er gay, siden mange av dem hadde dratt damer ved å bare trekke litt på skjorta.

Han ene der derimot hadde et heller "tvilsomt" navn, "Ken Gaydos"

Lenke til kommentar
Er det no sånn 'no bush' her?

Men litt rompe er vel lov?  :thumbup:

leet.jpeg

:thumbs:

Han der var heller "uattraktiv", vi liker abs og hairless ass her vettu, litt "flexing with the peccs" er heller ikke å forakte :)

Endret av Mello
Lenke til kommentar
Er det no sånn 'no bush' her?

Men litt rompe er vel lov?  :thumbup:

leet.jpeg

:thumbs:

Han der var heller "uattraktiv", vi liker abs og hairless ass her vettu, litt "flexing with the peccs" er heller ikke å forakte :)

Er vi overfladiske og nå?

neivettu hva :realmad:

Lenke til kommentar

Seff er vi overfladiske :p Er jo det i babe threadene og, vi tenker mere på hvordan dem ser ut, og heller lite på hvordan dem er som person (litt synd spør du meg), men hva annet kan vi gjøre da, vi kjenner dem ikke i virkeligheten.

Lenke til kommentar
:lol: Ler slik at eg nesten dett av stolen her.

Her kaster guttene på forumet seg på med å diskutere menns kropper, berre fordi at rett skal være rett sidan vi allerede har ein babethread. Er ingenting å seie på pågangsmotet i alle fall.

Tro meg, jeg ler godt jeg og :) det som gjør det så artig såklart :)

Men rett skal være rett, har vi babes, må vi ha menn her og :)

Og du er ikke hetero før du er såpass sikker på det at du kan kommentere hvordan en annen mann ser ut.

Enig i det jeg ogsaa , er da hetero og har ingen problemer med aa si jeg synes at denne mannen er pen .

Bale007.jpg

Cristian Bale

( morsom post dette da :laugh: )

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...