Gå til innhold

Deiligste gutten/mannen i verden


Mello

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at det er mange "babe" threads ute å går, så hvorfor ikke lage det samme anngående gutter.

 

Vil for det første påpeke at ejg selv er gutt, en veldig heteroseksuell en, og sikker nok på det til å si min mening om gutters utseende.

 

Brad pitt har kronen i boka mi, nesten så man vurderer å bli homo, han ser generelt bra ut.

 

 

Post bilder om mulig.

 

Vet enkelte av jentene her på forumet vil like den her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil for det første påpeke at ejg selv er gutt, en veldig heteroseksuell en, og sikker nok på det til å si min mening om gutters utseende.

Ditto.

 

Emnefeltet er kanskje litt "vågalt", men... :p

Tviler på at det tyter på med innlegg.

 

David Bowie trenger vel ingen ytterligere kommentar.

Lenke til kommentar
brad pitt, slik han så ut i snatch(eller var det fightclub?) var ganske über...sko ønske jeg hadde den kroppen ass...

Må si meg enig i det der altså :) Gjerne send meg den kroppen posten, tar mer enn gjerne imot

 

 

Skulle nesten fått opp en poll etterhvert.

 

Flere "gay"bilder bør settes opp, 14 posts er litt lite, dog ganske greit på under en dag :)

Lenke til kommentar
:lol: Ler slik at eg nesten dett av stolen her.

Her kaster guttene på forumet seg på med å diskutere menns kropper, berre fordi at rett skal være rett sidan vi allerede har ein babethread. Er ingenting å seie på pågangsmotet i alle fall.

Tro meg, jeg ler godt jeg og :) det som gjør det så artig såklart :)

 

Men rett skal være rett, har vi babes, må vi ha menn her og :)

 

 

Og du er ikke hetero før du er såpass sikker på det at du kan kommentere hvordan en annen mann ser ut.

Lenke til kommentar
:lol: Ler slik at eg nesten dett av stolen her.

Her kaster guttene på forumet seg på med å diskutere menns kropper, berre fordi at rett skal være rett sidan vi allerede har ein babethread. Er ingenting å seie på pågangsmotet i alle fall.

Tro meg, jeg ler godt jeg og :) det som gjør det så artig såklart :)

 

Men rett skal være rett, har vi babes, må vi ha menn her og :)

 

 

Og du er ikke hetero før du er såpass sikker på det at du kan kommentere hvordan en annen mann ser ut.

Word

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...