Mello Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har lagt merke til at det er mange "babe" threads ute å går, så hvorfor ikke lage det samme anngående gutter. Vil for det første påpeke at ejg selv er gutt, en veldig heteroseksuell en, og sikker nok på det til å si min mening om gutters utseende. Brad pitt har kronen i boka mi, nesten så man vurderer å bli homo, han ser generelt bra ut. Post bilder om mulig. Vet enkelte av jentene her på forumet vil like den her Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Mulig du er hetero, men allikevel.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vil for det første påpeke at ejg selv er gutt, en veldig heteroseksuell en, og sikker nok på det til å si min mening om gutters utseende. Ditto. Emnefeltet er kanskje litt "vågalt", men... Tviler på at det tyter på med innlegg. David Bowie trenger vel ingen ytterligere kommentar. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg stemmer på DiMiles Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) brad pitt, slik han så ut i snatch(eller var det fightclub?) var ganske über...sko ønske jeg hadde den kroppen ass... Endret 14. mars 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 enten brad pitt i snatch, vil ha den kroppen jeg også. eller meg.. i'm to sexy for the shirt, Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg stemmer på DiMiles Stemmer på dimiles eg og. Han er ganske så fin på en feminin måte. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg stemmer på Dikky *Fnis* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Bortsett fra meg må det være min søster sin eneste bror Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Siden ingen jenter poster bilder så får jeg gjøre det. Dette må være den mest gaye posten noensinne: Jaja, nå vet dere hvordan det føles jenter titter innom babethread osv.. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 brad pitt, slik han så ut i snatch(eller var det fightclub?) var ganske über...sko ønske jeg hadde den kroppen ass... Må si meg enig i det der altså Gjerne send meg den kroppen posten, tar mer enn gjerne imot Skulle nesten fått opp en poll etterhvert. Flere "gay"bilder bør settes opp, 14 posts er litt lite, dog ganske greit på under en dag Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ler slik at eg nesten dett av stolen her. Her kaster guttene på forumet seg på med å diskutere menns kropper, berre fordi at rett skal være rett sidan vi allerede har ein babethread. Er ingenting å seie på pågangsmotet i alle fall. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ÆSJ. Bodybuildere er rett og slett ekle. De to i midten var ikke så gale though.. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ler slik at eg nesten dett av stolen her.Her kaster guttene på forumet seg på med å diskutere menns kropper, berre fordi at rett skal være rett sidan vi allerede har ein babethread. Er ingenting å seie på pågangsmotet i alle fall. Tro meg, jeg ler godt jeg og det som gjør det så artig såklart Men rett skal være rett, har vi babes, må vi ha menn her og Og du er ikke hetero før du er såpass sikker på det at du kan kommentere hvordan en annen mann ser ut. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ler slik at eg nesten dett av stolen her.Her kaster guttene på forumet seg på med å diskutere menns kropper, berre fordi at rett skal være rett sidan vi allerede har ein babethread. Er ingenting å seie på pågangsmotet i alle fall. Tro meg, jeg ler godt jeg og det som gjør det så artig såklart Men rett skal være rett, har vi babes, må vi ha menn her og Og du er ikke hetero før du er såpass sikker på det at du kan kommentere hvordan en annen mann ser ut. Word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg