DataDyret Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 heisannn.. er det noen her som vet om andre webshopper som selger slikt utstyr som microplex.no , 3dfxcool.no og netconnection selger?? Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) www.frozencpu.com Endret 14. mars 2004 av Amphipod Lenke til kommentar
DataDyret Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 www.frozencpu.com ops glemte å si innen norges grenser hehe men mye morro på den sida da.. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hehe... ok, da så! Tror ikke jeg kommer på andre norske som kan måle seg med de 3 du har nevnt. Eneste kan vel kanskje være komplett som har begynt sånn smått med forskjellig case-mod stuff, men de har et stykke igjen før de når den utvalgsbredden som Microplex og 3dfxcool har. Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 www.frozencpu.com ops glemte å si innen norges grenser hehe men mye morro på den sida da.. Tja, trenger ikke å være i norge, du kan jo bruke www.magnum.no Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 http://www.pcstyling.no Lenke til kommentar
DataDyret Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 www.frozencpu.com ops glemte å si innen norges grenser hehe men mye morro på den sida da.. Tja, trenger ikke å være i norge, du kan jo bruke www.magnum.no er allerede kunde der men hakke tid å vente ei uke og kansje 2 på varene... men nå har eg fått det eg bestillte hos microplex.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå