karrog Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei, skulle gjerne visst om det finnes no progz som gjør at det går an å snakke med hverandre over nett fra pc til mac og tilbake igjen. MSN går ikke, ei heller noe som heter AIM, får det ihvertfall ikke til, testa skype sin ip telefon, men det går ei heller, er det noen som har andre forslag??? Det er ifra norge til england, men det skal vel ikke ha noe å si. Takker for alle forslag Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 yahoo messenger for mac til ham og yahoo messenger for windows til deg. Det burde vel gå ann Lenke til kommentar
karrog Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 trodde det var noe ala det samme som msn messenger for begge maskiner, men takker og bukker, må jo teste det ut da vettu Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg vet ikke om Skype går jeg...... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 enn ventrilo eller teamspek... vet ikke om det funker for mac Lenke til kommentar
karrog Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg vet ikke om Skype går jeg...... Nei, det går ikke, vi har testa det, også står det egentlig bare windows krav på sidene deres... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 MSN (Windows) Messenger funke fint på mac den... Lenke til kommentar
karrog Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 MSN (Windows) Messenger funke fint på mac den... Jada, den funker fint på mac, og på pc. Men ikke når vi skal snakke sammen, med mic og headsett..... Bare til å chatte med, for msn messenger for mac har ikke kommet så langt i utviklinga... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 virrket yahoo messenger? står at den støtter web-camera så snakking burde vel også gå greit Lenke til kommentar
karrog Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Har ikke fått testet det enda, men jeg håper på at det skal fungere. Tester opplegget ikveldinga. Thanx Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Den er grei Hmm...litt rart at ikke de har laget skype til å fungere på MAC og Linux da.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 De vil nok ha respons og sjekke populariteten på det (operativ)systemet som folk flest bruker, er det dårlgi respons så er det kjedelig å ha kodet for linux, OSX og Windows ville jeg tro Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, det kan nok stemme det.. PS: fredrikrb: grattis med 666 innlegg The number of the beast Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 oooooh! Printscreen og avatar Really Lenke til kommentar
karrog Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Yahoo støtter ikke snakking for Mac, det er ingen ting som støtter mac jo...... mac til mac går greit, men ikke mac til pc....... ARGH Lenke til kommentar
tokr Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 hvis en av dere er bak en NAT saa kan det bli problemer... det finnes et program for og unngaa dette... men husker ikke hva det heter i farten.. skal sjekke naar jeg kommer hjem... dette bruker jeg iallfall... til og snakke med min bror hjemme i norge... dvs... det er ikke et snakkeprogram i seg selv... men som router MSN messenger igjennom port 80. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Du har misforstått, tokr. Problemet ligger ganske enkelt i at det ikke finnes programmer for voice chat som eksisterer til begge plattformer. Kan jeg anbefale Virtual PC med XP og MSN 6.1 på? Bruker den selv, og den funker OK. -KJ Lenke til kommentar
spiderbits Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei, skulle gjerne visst om det finnes no progz som gjør at det går an å snakke med hverandre over nett fra pc til mac og tilbake igjen. I påvente av Skype for Mac OSX og Linux : Mac brukere kan forsøke Virtual PC for MAC : http://www.apple.com/macosx/applications/virtualpc/ Tidligere connectix, kjøpt opp av Microsoft : http://www.microsoft.com/mac/products/virt...x?pid=virtualpc Linux brukere : http://www.vmware.com/ Lenke til kommentar
karrog Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 er dette mye stress å få til?? vedkommende som sitter på mac kan ikke så veldig mye data.... Venter på skype til mac, og ikke minst til mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå