larsugle Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vifta mi hang seg opp i maskina mens den sto på slik at den sto helt stille i noen timer. Jeg fikk jo helt sjokk når jeg kom hjem og cpu'en var oppe i 90 grader. Slo pc'en av med en gang og venta mange timer før jeg rørte den. Men etter dette så funker cpu vifta såvidt. Den går så sinnsykt sakte at den ikke klarer å kjøle ned prosessoren og prosessoren kommer godt opp i 70 grader. Jeg regner vel med at jeg må ha ny vifte, men lurte bare på om det kunne være noe annet enn vifta som var galt. Kan cpu, minne, hovedkort fått en skade under dette slik at vifta såvidt funker? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvis den går sakte rundt så kan det jo være den får for lite strøm Lenke til kommentar
larsugle Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Hvis den går sakte rundt så kan det jo være den får for lite strøm hvordan fikser jeg dette da? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Sjekk molex kontakt, eventuelt bytt til en annen, hvis ikke bytt vifte. Ps: Hvilken cpu har du? Lenke til kommentar
larsugle Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Molex kontakt? vet ikke hva det er, men det er 2 steder jeg kan koble til vifta på og jeg har prøvd begge.... Har en P4 1500 mhz Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 P4 1500mhz? visste ikke at det fantes?? Molex kontakt er Pinnene som stikker ut eller "hullene" som skal på pinnene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå