Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor online adsl

Anbefalte innlegg

Jeg er en uheldig eier av telenor online adsl (1gig pr mnd) :cry:

Jeg spiller ofte på nett (cs,ut2004 mest)

Når jeg surfer på 1 giga kvoten min har jeg fin å grei ping 30-40 på de fleste norske servere.....

Men så fort jeg gjør et på fyll av kvota ligger pingen min på 500-600 !!Uansett...!!Jeg har en liten mistanke om "tapping" av kvota....

Er jeg helt på ville veier eller er det flere som opplever det samme...

Har spurt telenor om dette, de ber meg skjekke om at ikke nettverks korte mitt....

Så dum er jeg ikke! :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du spør om d r lureri.. ja, jeg mener Online ADSL 1gig er LURERI max 2k!

Synes rett og slett det er åttent gjort å fjerne gledem med nedlasting når det faktisk er det man tenker på når de fleste skaffer seg ADSL.

pappa tenkte at linja skal være rask hele tiden, alltid på for rask innlogging.. Derav ble det Tiscali - Billig, alltid på (no user/pass) og fri nedlasting.. Anbefaler deg å avbestille Onine jeg..

Lage en avbestillingskampanje mot Telenor!

Lenke til kommentar

JoJo....avbestilles skal det uansett....må bare skrape sammen 900 kr som det koster å avbestille... :ermm:

Så kommer jo etablerings avgiften igjen fra det evt ny levrandør :roll:

Jeg skjønner godt at telenor er så hatet som dem er....å derfor mister kunder..

Eneste jeg har telenor registrert på av tlf er internett....no som jeg angre no grusomt på...

TELENOR! SKJERPINGS!

EDIT: skriveleif

Endret av haddis
Lenke til kommentar

At det er lureri er bare tøys, og det vet dere alle sammen helt sinnsykt godt. Dere blir ikke lurt. Dere kjøper et produkt, og dere vet nøyaktig hva dere begir dere inn på. Liker dere det ikke - så la vær å kjøp det, da. Det er ikke værre enn det. En dårlig handel - kanskje? Lureri - aldri.

bfisk

Lenke til kommentar
En ting til jeg nettopp fant ut.. Sjekk DettE og ring så telenor og spør om det gjelder deg som allerede er kunde, hvis ikke sier du opp over telefon.. Skal love deg de kommer til å ringe deg opp igjen med et "spesialtilbud" for å beholde kunder.. ;)

Så dette i aftenposten i dag, bra at Telenor endelig har brukt litt fornuft. Det ser egentlig ganske lovende ut, håper bare at de ikke greier å f***e opp med et nytt fantastisk påfunn.

Det gjelder alle eksisterende kunder også, de skal visst få fjernet kvoter innen sommeren.

Lenke til kommentar
En ting til jeg nettopp fant ut.. Sjekk DettE og ring så telenor og spør om det gjelder deg som allerede er kunde, hvis ikke sier du opp over telefon.. Skal love deg de kommer til å ringe deg opp igjen med et "spesialtilbud" for å beholde kunder.. ;)

Woooops...så enkelt var det å beholde meg som kunde....

Nå var jeg plutselig STOR fornøyd :thumbs:

Bare meg som er krav stor eller ? :blink:

Lenke til kommentar

Haha! :laugh: fint lett of beholde deg ass...

Håper de fjerne brukernavn og passord og pga dette jeg.. hadde vært fint.. er så styr og koble opp når jeg hjelper andre folk jeg kjenner.. :S

Jaja... Du er forresten ikke den eneste som er kravstor.. jeg KREVER alt av linja mi ass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...