pgdx Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg er heterofil... noe mer dere ville vite? Om du har blokket meg, eller om du bare logget av. Lenke til kommentar
aog Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 500 kroner for denne Den var sykt nice. Følger det med PHP-script? F.eks. funksjon til å legge til nyheter? meget bra news script. Min mor kan bruke det. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det var noe slikt jeg tenkte på å lage til ham også, men problemet er at det blir så none-style! Jeg vil ha noe som er bedre til å integrere i en side og som tar seg bedre ut, så det blir nok sikkert selvlaget fra scratch i php med MySQL... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hva skal dere egentlig med en sinnsykt fin clan-side? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 http://www.son-of.com 1000 spenn design 1000 spenn php coding 2000 spenn totalt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) slettet Endret 15. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 http://www.son-of.com 1000 spenn design 1000 spenn php coding 2000 spenn totalt. Sweeet! © Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Gutta, foreslår at dere tar budene privat, eventuellt på ett annet forum. Dette er fyfy, vet dere. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hva skal dere egentlig med en sinnsykt fin clan-side? Sykt godt spørsmål. Er jo mest for å gi et godt inntrykk. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hva skal dere egentlig med en sinnsykt fin clan-side? Sykt godt spørsmål. Er jo mest for å gi et godt inntrykk. Ja, men da ville jeg anbefale en pen flashside med en heftig intro (med et profft utseende selvfølgelig)... En heftig flashside gjør et godt intrykk og trekker til supportere eller "idlere" til irckanalen som dere csfolk synes er så viktig å ha. Loginsystem er nok ikke akutuelt men med mine SMARTE løsninger så er det enkelt å poste news og info på siden... PM meg om du har lyst på en fresh side som garantert gir klanen din et godt rykte, uansett om dere er flinke...eller ikke.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, men da ville jeg anbefale en pen flashside med en heftig intro Den siden hadde jeg lukket før jeg hadde fått tid til å åpne den... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, men da ville jeg anbefale en pen flashside med en heftig intro Den siden hadde jeg lukket før jeg hadde fått tid til å åpne den... Enig til de grader. Men seriøst, ta markedsføringen på privat basis Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Skulle ønske hw kunne fått opp denne "Flashdelen" av forumet som jeg har ventet lenge på, for folk her er så j*vla negative til flash Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Er ikke negativ til Flash, har selv drevet mye med flash. Og det er grosartig. Jeg bare synes ikke flashintro er tingen. Det er bare plagsommt, uoriginalt, lite linje og/eller svak maskin-vennlig. Rett og slett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Stenger threaden pga TOTALT userriøste respons fra brukere. Flaming på denne måten skal dere holder dere unna. Det er en uting og skal IKKE forekomme uansett hvor uheldig posten er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg