RipZ- Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Eller han kan være en god venn av en eller flere i klana. Er vel ganske vanlig å få kompisser til å lage en side for seg. En villt fremmed person derrimot, gjør det sjeldent uten at han har lite å gjøre, eller at han på en eller flere måte får lønn for strevet. (lære litt skiZ0rz f.eks ) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Gir du meg en tusing, skal jeg gjøre det. Du får ikke noen til å både designe og kode + lage scriptinga til en side helt gratis. Vedkommende har i så fall svært lite å gjøre. mulig Polert ikke har så mye å gjøre på da Endret 14. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Gir du meg en tusing, skal jeg gjøre det. Du får ikke noen til å både designe og kode + lage scriptinga til en side helt gratis. Vedkommende har i så fall svært lite å gjøre. En tusing kan kanskje gå. Skal snakke med de andre i klanen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Hva er det? Jeg har jobbet lenge, også får jeg den kommentaren?Makan til takknemlighet... Unnskyld. /me gjør det for 999,- (beat that, Mikka! ) Neida, drit i det, /me har alt for mange andre jobber Endret 14. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Hva er det? Jeg har jobbet lenge, også får jeg den kommentaren?Makan til takknemlighet... Unnskyld. Håpte du forsto at det var ironisk? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Gir du meg en tusing, skal jeg gjøre det. Du får ikke noen til å både designe og kode + lage scriptinga til en side helt gratis. Vedkommende har i så fall svært lite å gjøre. En tusing kan kanskje gå. Skal snakke med de andre i klanen. /me er intressert om det er penger å tjene. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 $ BIG BUCKS $ Tenkte litt mer profft. Såpass klarer jeg selv. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 $ BIG BUCKS $ Tenkte litt mer profft. Såpass klarer jeg selv. tok meg 5 min prøve å gjøre seg selv trøtt med PS jobb var detta Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 $ BIG BUCKS $ Tenkte litt mer profft. Såpass klarer jeg selv. tok meg 5 min prøve å gjøre seg selv trøtt med PS jobb var detta Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 500 kroner for denne Den var sykt nice. Følger det med PHP-script? F.eks. funksjon til å legge til nyheter? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 500 kroner for denne Den var sykt nice. Følger det med PHP-script? F.eks. funksjon til å legge til nyheter? gratis? vet ikke... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 500 kroner for denne Den var sykt nice. Følger det med PHP-script? F.eks. funksjon til å legge til nyheter? gratis? vet ikke... Hvor mye snakker vi om da? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Har egentlig aldri tenkt på det før... Hva heter klanen? Hvis du er interessert i å betale et par hundre flis, så kan du PM-e meg.. Men nå skal du bare se at folket her kommer til å lage sider og underby meg i pris, så hvis du trekker tråden litt, får du en ganske kul en til veldig rimelig pris Slik er det her. Edit: Folk (og spesielt HalTan ) føler en trang til å klage med en gang folk ber om noe arbeid gratis, men han er en kunstner og er det noe han liker, så er det å lage sider... Smisk litt med ham... (Ps: han er homo ) Endret 14. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Edit: Folk (og spesielt HalTan ) føler en trang til å klage med en gang folk ber om noe arbeid gratis, men han er en kunstner og er det noe han liker, så er det å lage sider... Smisk litt med ham... (Ps: han er homo ) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Nå ignorerer han meg på aMSN... Endret 14. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Snekkret sammen en header, resten av design kan jeg se om jeg gidder å sette sammen Men å kode fult ut med PHP orker jeg ikke. PS: counterstrike karen er klippet ut og limt inn ved et søk etter bilde på google. Rettigheter til dette bilde har jeg ikke sjekket opp, så får bli på egen risk om den skulle brukes http://home.chello.no/alexholm/hw.no/image...ke-20040315.jpg Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 http://home.chello.no/alexholm/hw.no/image...ke-20040315.jpg Sinnsykt fet header! Blir kult når du får laget en side som passer med headeren! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg er heterofil... noe mer dere ville vite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg