Gå til innhold

Hjemmeside til CS-klan

Anbefalte innlegg

Eller han kan være en god venn av en eller flere i klana. Er vel ganske vanlig å få kompisser til å lage en side for seg. En villt fremmed person derrimot, gjør det sjeldent uten at han har lite å gjøre, eller at han på en eller flere måte får lønn for strevet. (lære litt skiZ0rz f.eks :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gir du meg en tusing, skal jeg gjøre det. Du får ikke noen til å både designe og kode + lage scriptinga til en side helt gratis. Vedkommende har i så fall svært lite å gjøre.

mulig Polert ikke har så mye å gjøre på da :p

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
Gir du meg en tusing, skal jeg gjøre det. Du får ikke noen til å både designe og kode + lage scriptinga til en side helt gratis. Vedkommende har i så fall svært lite å gjøre.

En tusing kan kanskje gå. :)

Skal snakke med de andre i klanen.

Lenke til kommentar

En tusing kan kanskje gå. :)

Skal snakke med de andre i klanen.

/me er intressert om det er penger å tjene.

Lenke til kommentar

Har egentlig aldri tenkt på det før... :shrug:

Hva heter klanen? Hvis du er interessert i å betale et par hundre flis, så kan du PM-e meg.. :)

Men nå skal du bare se at folket her kommer til å lage sider og underby meg i pris, så hvis du trekker tråden litt, får du en ganske kul en til veldig rimelig pris :D

Slik er det her.

Edit: Folk (og spesielt HalTan :p ) føler en trang til å klage med en gang folk ber om noe arbeid gratis, men han er en kunstner og er det noe han liker, så er det å lage sider... Smisk litt med ham... (Ps: han er homo ;) )

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...