ManagHead Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Logitech Dual Optical er den beste musen jeg har hatt! Gammel, men bra Lenke til kommentar
Marti Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har en annen pc der det står en trådløs optisk mus og blinker hele natta... Nå etter et par år med blinking har det kommet noen svarte flekker (tro det eller ei) på matta (en hard plastmatte). Vet ikke om det er på grunn av blinkinga, men du veit aldri. Kanskje det, eller så er det som min at den bare er blitt skitten? Skal prøve å kjøre matta mi i klesvasken å se om den blir ren.. Den er ikke skitten for jeg HAR prøvd å vaske den. Går den i vaska blir den sikkert ren og pen igjen. Lenke til kommentar
m0rz Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 alt som er cordless stinker, mx 300 eier 500, men ms explorer v 3.0 er desidert best. (har dem hjemme, og testet dem skikkelig) Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ikke uten grunn at hele SK og de andre store Cs-klanene bruker inteli mouse 3.0 Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ikke uten grunn at hele SK og de andre store Cs-klanene bruker inteli mouse 3.0 Har slitt ut 1 stk intelli 3 allerede Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har en annen pc der det står en trådløs optisk mus og blinker hele natta... Nå etter et par år med blinking har det kommet noen svarte flekker (tro det eller ei) på matta (en hard plastmatte). Vet ikke om det er på grunn av blinkinga, men du veit aldri. Kanskje det, eller så er det som min at den bare er blitt skitten? Skal prøve å kjøre matta mi i klesvasken å se om den blir ren.. Den er ikke skitten for jeg HAR prøvd å vaske den. Går den i vaska blir den sikkert ren og pen igjen. Hehehe, ja da saa.. Litt rart da at det blir svarte flekker paa grunn av optisk mus som blinker.. Men men, skjer det, saa er det vel en grunn til det.. Skal se om mudern gidde aa ta med matta mi naar m0rke klaer skal vaskes neste gang saa faar vi se.. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har en annen pc der det står en trådløs optisk mus og blinker hele natta... Nå etter et par år med blinking har det kommet noen svarte flekker (tro det eller ei) på matta (en hard plastmatte). Vet ikke om det er på grunn av blinkinga, men du veit aldri. Kanskje det, eller så er det som min at den bare er blitt skitten? Skal prøve å kjøre matta mi i klesvasken å se om den blir ren.. Den er ikke skitten for jeg HAR prøvd å vaske den. Går den i vaska blir den sikkert ren og pen igjen. Hehehe, ja da saa.. Litt rart da at det blir svarte flekker paa grunn av optisk mus som blinker.. Men men, skjer det, saa er det vel en grunn til det.. Skal se om mudern gidde aa ta med matta mi naar m0rke klaer skal vaskes neste gang saa faar vi se.. Hehe. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Får min MX510 fra Multicom om et par dager og gleder meg sykt. Har prøvd et par muser her og der før jeg bestemte meg (Ikke Intelli V4, bare V3) og har ikke funnet en bedre mus til gaming. At den ser utrolig rå ut i tillegg gjør i saken værre. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) den beste musa jeg vet om er bfg sniper boomslag 2100 extremealterations Endret 15. april 2004 av hansol123 Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Ikke uten grunn at hele SK og de andre store Cs-klanene bruker inteli mouse 3.0 Hva med at de blir betalt for å gjøre det? (reklame) Lenke til kommentar
torgros Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 MX 500 er desidert best.... Hvorfor lagde du ikke en poll på dette Lenke til kommentar
torgros Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 [code]Skal se om mudern gidde aa ta med matta mi naar m0rke klaer skal vaskes neste gang saa faar vi se.. [/code] Har du ikke æ ø å på testaturet ditt????? Trodde det var standard jeg, noen som vet om noen modeller som selges i norge uten disse bokstavene?? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg hadde MX500 den virka bra, men driverne fucka hele tiden, og skate'sa på undersiden var ikke av de beste. Da jeg kjøpte meg ny PC skifta jeg til Intelli 4.0, rett og slett fordi jeg viste 3.0 var bra, og da burde 4.0 være bedre. Jeg tok ikke feil. Ligger perfect i hånda, og scrollen er überdeilig til surfing og bruk i bildebehandling. Men når jeg spiller spill er det umulig å velge våpen med scrollen. Virker som scrollen har sense på 20 elns. Får ikke stilt den ned. Det teiteste jeg har vært borti er den sidelengs scrollen. Har skrudd den av. Helt bortkastet. Du skjønner hvorfor når du bruker musa. Må være salgsstriks. MX510 fikk forresten veldig god omtale hos gamer.no Lenke til kommentar
Timur Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Skal se om mudern gidde aa ta med matta mi naar m0rke klaer skal vaskes neste gang saa faar vi se.. Har du ikke æ ø å på testaturet ditt????? Trodde det var standard jeg, noen som vet om noen modeller som selges i norge uten disse bokstavene?? Kan godt hende han har norsk tastatur, men Windows på engelsk Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Skal se om mudern gidde aa ta med matta mi naar m0rke klaer skal vaskes neste gang saa faar vi se.. Har du ikke æ ø å på testaturet ditt????? Trodde det var standard jeg, noen som vet om noen modeller som selges i norge uten disse bokstavene?? Kan godt hende han har norsk tastatur, men Windows på engelsk hehe, bor ikke i Norge så da jeg skrev det inlegget var jeg på en internett cafe.. Men har jo seff norsk xp nå.. men tysk tastatur da.. men det virker.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 da har ikke du vert borte i mye nei, MX 300 er for proffe personer som skyer hardt, kjør hardt skyt stil Jo, har faktisk prøvd hele MX familien (så å si), Men jeg syns ikke noe om dem... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er bare en ting å åsi, smaken er som baken, den er helt ræva Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 jeg har allerde hatt den samma diskusjonen om dette i går!!!!! Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ikke uten grunn at hele SK og de andre store Cs-klanene bruker inteli mouse 3.0 Hva med at de blir betalt for å gjøre det? (reklame) Du nitro fyren ! hvis du hadde hvert pro gamer sponset av a4tech mus feks.. og fikk bare bruke kule mus .. da tror jeg du hadde bytta over til den mest cpl musa ever mie 3.0!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå