kverna Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 microsoft intelli mouse den er digg med fUNC 1030 pad! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Intelli, ekke uten grunn at 99% av alle programers bruker'n Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 som du ser er det mange forskjellige erfaringer, så jeg tror ikke du kommer til å merke forskjell på hvilken som er "best", tror du bør gå for den som passer handen din best mvh ballemann Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 som du ser er det mange forskjellige erfaringer, så jeg tror ikke du kommer til å merke forskjell på hvilken som er "best", tror du bør gå for den som passer handen din best mvh ballemann Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Logitech MX510 er det råeste som finnes Lenke til kommentar
Rafi Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Min mx500 henger når jeg spiller Q3, og det er sinnsykt irriterende. Har prøvd å avinstallere mouseware uten hell, har re-installert mouseware uten hell og har bytta usb inngang uten hell. Når musa henger seg er det for ca 2 sek av gangen. Dårlig mus ??? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 microsoft intelli mouse den er digg med fUNC 1030 pad! Kan ikke bli mer enig. Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 MX510! Evig søt og digg. Aldri i verden om jeg går tilbake til intelli mus. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 får slenge meg på MX500 toget her.. *slenge seg på* MX500!!! Broren min advarte meg mot optiske muser generelt da de har en tendens til å "henge" i spill. Men da han fikk prøve min, tror jeg det ble litt andre toner.. Aldri opplevd lagg.. Bruker tilogmed en GAMMEL grå musematte fra ikea( skyt meg) men aldri lagger det... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Intelli 4.0 er den desidert beste gaming musa jeg har vært bort'i. Den har helt utrolig god ergonomi! Lenke til kommentar
Marti Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Den er ikke så gæærn den nei. Lenke til kommentar
felge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Intelli 4.0 er den desidert beste gaming musa jeg har vært bort'i.Den har helt utrolig god ergonomi! da har ikke du vert borte i mye nei, MX 300 er for proffe personer som skyer hardt, kjør hardt skyt stil Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 får slenge meg på MX500 toget her.. *slenge seg på* MX500!!! Broren min advarte meg mot optiske muser generelt da de har en tendens til å "henge" i spill. Men da han fikk prøve min, tror jeg det ble litt andre toner.. Aldri opplevd lagg.. Bruker tilogmed en GAMMEL grå musematte fra ikea( skyt meg) men aldri lagger det... Brukte selv musmatte fra ikea den var faktisk meget god Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 får slenge meg på MX500 toget her.. *slenge seg på* MX500!!! Broren min advarte meg mot optiske muser generelt da de har en tendens til å "henge" i spill. Men da han fikk prøve min, tror jeg det ble litt andre toner.. Aldri opplevd lagg.. Bruker tilogmed en GAMMEL grå musematte fra ikea( skyt meg) men aldri lagger det... Brukte selv musmatte fra ikea den var faktisk meget god hehe, joda, den er god, men begynner å bli litt "svart" etter all bruken.. tror det er på tide med en utskifting... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har en annen pc der det står en trådløs optisk mus og blinker hele natta... Nå etter et par år med blinking har det kommet noen svarte flekker (tro det eller ei) på matta (en hard plastmatte). Vet ikke om det er på grunn av blinkinga, men du veit aldri. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 MX500 + IceMat second edition!!!! KONGE! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 digger intellimouse 4.0'en min jeg Lenke til kommentar
densen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tarratec Mystify razer boomslang 2100 er jeg fornøyd med. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har en annen pc der det står en trådløs optisk mus og blinker hele natta... Nå etter et par år med blinking har det kommet noen svarte flekker (tro det eller ei) på matta (en hard plastmatte). Vet ikke om det er på grunn av blinkinga, men du veit aldri. Kanskje det, eller så er det som min at den bare er blitt skitten? Skal prøve å kjøre matta mi i klesvasken å se om den blir ren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå