asad Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 devlr32.exe gjør?Denne prosessen går om igjen flre ganger når jeg skrur på dataen, dette forårsaker at den bruker 100% av prossesorens kraft...hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Mio Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hvis du har Norton antivirus,så kjør det. Mio Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg gjorde det, kjørte nortonAntivirus, men den fant ikke noe... trodde bare det var et systemfil eller noe.. Lenke til kommentar
xonic Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 heh dere har begge feil, den feilen kommer fordi driverne til lydkortet ditt ikke helt stemmer, antar at det er creative lydkort og du bruker muligens windows xp, last ned de nyeste driverne til lydkortet ditt, det hjalp hos meg. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Håper det ikke er et virus.. Har også denne saken liggende i bakgrunnen. (har alltid hatt det ettersom jeg kan huske, winxp) Du ser jo om den bruker mye cpu i taskManager. min bruker 0% cpu og 200k ram. Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 Quote: On 2002-03-24 11:12, xonic skrev:heh dere har begge feil, den feilen kommer fordi driverne til lydkortet ditt ikke helt stemmer, antar at det er creative lydkort og du bruker muligens windows xp, last ned de nyeste driverne til lydkortet ditt, det hjalp hos meg. Du har helt rett, jeg bruker creative lydkort og har winXP, og da jeg installerte driverne til korte så kom det en feilmelding! skal prøve nye drivere, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 hey...sjekka jeg og nå.. har denne fila gåendes jeg og.. bruker 0% den, men den tar ca 2mb av rammen... trukke jeg skal prøve å avslutte den,.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå