Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Effektanlegg osv

Deia

Anbefalte innlegg

Var litt i tvil om kor eg skulle poste den her, men la gå :p

Har nylig vært på ein liten rep med bilen min, retta opp eksosanlegg.

Mekanikaren sa og at det var på høg tid å skifte eksosanlegg, og eg lurer derfor på kva slags anlegg eg burde invistere i?

Har planer om eit effektanlegg fordi eg vil ha litt meir "gromlyd" som man kaller det, blir litt kjedelig i lengda med vanlig lyd :p

Noken som har forslag til effektanlegg som kan passe til ein 95 modell golf III gti 2.0?

Lurer og på å skifte ut grøftlysene mine, i og med at den forrige eigaren av bilen hadde prestert å sote grøftlysa, og dermed ført til at dei sprakk. So det er ei sprekke midt på begge grøftlysa. I tillegg til det, er dei relativt svake og, og eg vil helst ha noko som lyser litt kraftigare, slik at det synes betre.

Har og sett på effektfilter, gir dette noko meir gamp, eller lager det berre meir "mandig" motorlyd?

Noken som har tips, internettsider og slikt som kan hjelpe meg? :p

Kan og legge ut litt bilder i tilfelle folk trenger å sjå litt meir nøye.

Noken som forøvrig kan forklare meg kva eit Grenrør er for noke? :p Er relativt fersk på området.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å montere eit eksosanlegg, er dette verkstedsmat, eller kan det gjerast sjølv, uten for stor risiko for å ødelegge heile bilen ? :p

Kjenner forøvrig noken som sikkert kan veilede om det skulle trengs.

Lurer på eit Supersprint effektanlegg med denne potta "885166 Rear exhaust DTM OO 70"

Noken som har webshapper der dei selger grøf/tåkelys? er ikkje ute etter dei orginale , sidan eg har høyrt at dei lett sprekker.

Lenke til kommentar

pastaen i skjøtene? :p

Har tenkt å bestille det her, i og med at supersprint blei i dyraste laget

Simons effektanlegg :

Golf III 1.4/1.6/1.8/1.9D/1.9TD/1.9TDI/2.0/2.8 VR6 6/91-97

Art. 026-HX Komplett efter kat.

Rör: 63.5 mm

Ändrör: "DTM-design" 2x76 mm blankt rostfritt

Burde vel være greit nok?

Lenke til kommentar

Har brukt kobberpasta på alle eksos anlegg eg har bytta dei siste 17 år uten problem med lekasje. Så lenge det er god tilpassning mellom delene er det betre å bruke kobbepasta, da er det og lett å demontere neste gang.

Men det finnes visstnok en monteringspasta som herder og blir sprø, og som er lett å få av med å bruke hammer og slå på røyra.

Lenke til kommentar
Audi eller VW?

prøv hos disse [url="http://www.norskbildelsenter.no/"]http://www.norskbildelsenter.no/[/url] !

de har det meste, og skaffer enda mer! de har også eget verksted, og det jobber nesten bare bilmekanikere og andre motorkyndige der!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...