Kuzuki-oze Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg fant dette kabinettet på itbutikken.dk. Jeg er ikke sikker på om dette er et bra kabinett, men det ser ganske kult ut Er det vært pengene (850kr tror jeg)? Og trenger jeg å kjøpe noe ekstra for å få det til a funke? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Jeg fant dette kabinettet på itbutikken.dk. Jeg er ikke sikker på om dette er et bra kabinett, men det ser ganske kult ut Er det vært pengene (850kr tror jeg)? Og trenger jeg å kjøpe noe ekstra for å få det til a funke? Burde ha et par katoder Edit: Strømforsyning Endret 15. mars 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
majuz Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det som e domt må drive og vaske de heile tia for du ser jo støv og fingeravtrykk og alt!!!!!! men veldig kult!! en drøm for modifiserings gutter!!!!!!! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Som sagt så blir det fort støv og fingermerker. Følger vel med plasthansker til å sette det sammen med Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 er vel helt likt sunbeam kabinettene fra microplex? de koster iaff 995kr Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 er vel helt likt sunbeam kabinettene fra microplex?de koster iaff 995kr Ligner, men ikke helt likt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå