Nikko_ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 finnes det tegneprogrammer til symbian? Noe a'la paint? Hadde vært stilig! MVH Steffen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Finnes noen til P*00, men det blir jo litt vel vanskelig og lage noe lignende til 6600 Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Finnes noen til P*00, men det blir jo litt vel vanskelig og lage noe lignende til 6600 der sier du noe! Men det finnes sikkert noe i programmylderet der ute.. Lenke til kommentar
SA-BOSS Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Der er et program der hetter SpruceDraw (kanskje der er mellemrum), det er lagd i java... Det duer ganske fint med min 3650 - og en av vennene mine har det og i hans 6600... Men det er ikke spesielt godt - svart/hvis og det blir hakket bilder... men som sagt: det duer i allefald... Sjekk det - bemærk jeg ikke anbefaler det - hehe Jesper Mikkelsen, Sir Boss // SmartASS industries Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå