kenny Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Sukker og ser opp på min 1x1,5 meter store plakat som henger over PCen med teksten "SHIT HAPPENS" skrevet i store hvite bokstaver på sort bakgrunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 OS Drivere Adobe Creative Suite Aida32 MSN Microsoft Office Halflife CS Style XP iTunes Codec-pakker Winzip Norton Antivirus 03 Ad-Aware Opera Mozilla mIRC Noe i den duren Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Teller det at jeg bruker Ghost Image? Uansett på det ligger vel OS Drivere Photoshop og Illustrator Dreamweaver Antivirus og Brannmur iTunes Adobe Premiere og After Effects. Office Pakken til MS. Det skulle vel dekke omtrent alt. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ikke skjedd med meg Men det jeg hadde instalert er: Windows Virus program Winamp MSN Husker ikke på mer i farten Lenke til kommentar
dpryo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Dette ville jeg gjort dersom av en eller annen mysterisk grunn alle harddiskene ble tomme: .) Debian Woody -- Tom install, bare base-debs .) dist-upgrade til `sid' .) gcc, diverse -dev og libs .) LNX 2.6.4 *reboot* .) X11 + -dev .) KDE + -dev .) rxvt .) mozilla-firefox .) gimp1.3 .) mplayer .) xmms .) rox Får vel være «The Basics» Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Windows XP Professional Updates Drivere Mousefix MSN Messenger 6.1 Download Accelerator Plus + Crack Winamp Steam + CS 1.6 Norton Internet Security 2002 Adobe Reader 6 Powerstrip Microsoft Office XP Macromedia Studio MX Microsoft Visual Studio 6 Microsoft Visual Studio 7.Net (kanskje) Kazaa Lite Winrar Codec's + DivX Player PowerDVD Daemon Tools Photoshop 7 Microsoft Virtual Machine + + + Prøver så å bli kvitt GAIN-skiten og banner som F. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Heh... Joda. Hadde vel lastet ned: Windows XP Home Edition Kazaa lite med butterfly skin Msn 6.0 The Curse of Monkey Island Office XP windows washer Det er vel det mest nødvendige jeg kom på. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Windows 2000 SP4 Drivere Opera Winamp Irfanview mIRC DC++ Nero Photoshop Gordian Knot codec pack Statbar Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hvis alt hadde forsvinni så hadde jeg lastet ned MSN først, eller egentlig så hadde jeg sendt den til onkel så jeg kunne fått mer ram først og xp, det er msn jeg bruker mest på dataen.. hehe, men jeg måtte jo selføgeliginternett først da. Så hadde det blitt: - Kazaa lite - Photoshop -Virus programm - musikk -alt annet sur Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 OS, nav, oppdaterer os, drivere. Og deretter alt annet i ingen spesiel rekkefølge Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Fyyy som mange rikinger det er her, ja for dere kjøper vel alle programmene? Anyways: 1. M$ Windows XP Home 2. Drivere 3. Små prog. (slik som følger med HK osv) 4. Dreamweaver MX (svært avhengig av det, spesielt ved artikkler) 5. Div. spill Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 i går tok hdd min kvelden, nå må eg mekke MYE på nytt... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Dette gjør jeg. Putter i en CDplate. Skriver ghost Trykker på enter et par ganger og et par ganger med piltastene og tab. Venter 5min. Nyter en ny windowsinnstalasjon som bare tok meg 5min og legge inn Jeg har også en unnattended disk som legger inn Windows og drivere uten at jeg slipper og sitte ved maskinen. Denne bruker jeg bare på PC`er som ikke er til meg (kamerater) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Fyyy som mange rikinger det er her, ja for dere kjøper vel alle programmene? Selvsagt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Windows XP Pro SP1 Chipsetdrivere osv Windows Updates Skjermkortdriver Antivirus Tweak-XP (Usj Windows Messenger (fornøyd?) som er integrert i windows suxx) MSN Messenger 6.1 Opera WinAmp 5 (Rawr, rosa skin ) Kazaa Lite SmartFTP Ad-aware\Spybot S & D Laster over mIRC versjonen fra den andre pcen Sikkert mye annet og Endret 26. mars 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Tweak-XP (Usj MSN som er integrert i windows suxx) Er MSN integrert i Windows? Det er ikke Windows Messenger da? Jeg bare fjerner det fra statup av maskinen (og tillater ikke at det kjøres i bakgrunnen), pluss at jeg legger en verdi i registret så det ikke starter med Outlook (hide messenger 2). Det er faktisk det første jeg gjør etter første oppstart etter XP-installasjonen. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 jaok da *edite* Vet du hvor da? For at Windows Messenger ikke skal starte ved Outlook Express: . HKEY_CURRENT_MACHINE . . SOFTWARE . . . Microsoft . . . . Outlook Express Opprett en DWORD-verdi og kall den "hide messenger" (uten klammene), åpne den og skriv verdien "2" (uten klammene). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Tweak-XP gjør den biten der Tror ikke windows messenger ligger inne engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå