Even89 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Har en ven som har akurat den samme pc som meg men hans loader dobbelt så fort..!! Men han har en ny harddisk og jeg har en eldgammel harddisk.. Har omdrejninger i sekundet på en hardisk noe å si når vi snakker loading av spill?? Endret 14. mars 2004 av It's me Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Her snakker vi om ram, ikke hardisk. Dårlig emne Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Her snakker vi om ram, ikke hardisk. Tøys. En eldgammel harddisk vil gjøre at loading ol. går tregere. Når man loader, så leser man fra harddisken, og en rask harddisk vil selvfølgelig gjøre at loading går fortere. Det samme gjelder oppstart. Men når han ikke sier noe om resten av pcen sin, er det ikke lett å vite, men en eldgammel harddisk vil iallfall være en ting som gjør den treg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 I spillsammenheng tviler jeg på at hardisken har så mye å si! Så lenge den har plass nok. Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Men når han ikke sier noe om resten av pcen sin, er det ikke lett å vite, men en eldgammel harddisk vil iallfall være en ting som gjør den treg. min pc: AMD Athlon 2500+ 256 MB PC3200 Ram ATI Radeon 9600np Biostar M7VIT Grand motherboard Harddisk: eldgammelt shit!! Tak for svaret nå vet jeg hva jeg skal bruke pengene mine på Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 La oss si det sånn. Jeg har oppgradert mange maskiner i jobben min, og en P2 300mhz med 256MB ram og ny 40GB disk kjører windows XP mye raskere enn en P3 500mhz, 256MB ram og en gammel 10GB disk. Så ja, disken har mye å si. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vel, som jeg spådde.. han hadde ikke mye ram. Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Vel, som jeg spådde.. han hadde ikke mye ram. Du har rett.. men haken der er at det har vennen min heller ikke.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vel, som jeg spådde.. han hadde ikke mye ram. Du har rett.. men haken der er at det har vennen min heller ikke.. Da er det vel hardisk.. Kan jo bare gå for en 80gb seagate, billig .. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 høres ut som et harddisk problem, ja Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 høres ut som et harddisk problem, ja For å si det slik så kan det ikke være noe anet.. Lenke til kommentar
Haslum Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 kjøp ny HD...get on with ur life..! Eg husker for lenge lenge sida...da er kjøpte en IBM maskin, der fekk eg ein IBM HD og den har eg forsatt. Den bråke noko inst i ******! så den knuste eg ned i baken! ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå