uranus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 www.ludrio.no/intro.wmv Hva syntes du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Den var bra den. Er ikke helt fan av rip-offs, men som en rip-off fungerte den greit. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Vi har ikke tid til å lage en animerte "matrix koden" siden vi enda ikke har filmet pga været. Så... Vi kopierte den matrix koden fra en flash greie tror jeg det var... Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 tja, grei nok...har en AE tutorial som gjør det enda likere den ekte, som jeg fant på tutorialfind.com ...ser litt rart ut når koden ikke beveger seg når du har navnene oppe dessuten kunne du godt bluret navneteksten litt Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 JA!! der sa du det! Jeg kom ikke på hva jeg hadde tenkt å gjøre først ! Takk! Nå kan jeg fikse den! Thanks man! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå