SvadaVon Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei. Det virker som om det er mye folk her som er begeistret for Logitech z-680. Jeg kjøpte pc høytalere for litt siden, og da var de litt over min prisklasse, så jeg gikk for Creative Inspire T5400 (og oppgraderte i samme sleng lydkortet til SB Aud2ZS). Før hadde jeg et sånn HiFi mini anlegg pakke med to store høytalere og en enorm kasse med tre cd spillere og to kassett spillere og radio og slikt.. Alle skjønner hva jeg mener. Til spill og film er det mye morsommere med de nye høytalerene da det er fem istedetfor to... men til musikk merker jeg det mangler noe... Derfor har jeg ikke gitt slipp på hifianlegget enda. Det jeg lurer på er, om Z-680 yter bra til musikk? Forbruket mitt er sånn ca.. 30% spill, 25% film og 55% musikk hvis noen skulle lure... For da kan jeg jo selge anlegget og pc høytaleren mine så jeg får råd til Z-680! Ingen dum ide, eller? (Er det ingen som savner de goe gamle PC speakerene?) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det kommer egentlig helt ann på hva du sammenligner med. Det er sikkert mulig å få en demo av Z-680 på elkjøp eller andre elektronikkbutikker. Ta med deg et par sanger du kjenner godt og hør. Stol på dine egne ører. Z-680 er et kick-ass pc-høyttalersett, men det kan ikke måle seg med et orntlig musikkanlegg. Jeg forsod det slik at du har et plastikk-alt-i-ett "hifi" anlegg. Jeg synes mange av disse plastikkanleggene legger mer vekt på kult design, masse lys og fancy funksjoner fremfor god lyd. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg hadde spart litt og satset på dette http://hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|94|94|4692|pdetail Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg hadde spart litt og satset på dette http://hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|94|94|4692|pdetail Hvorfor? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg hadde spart litt og satset på dette http://hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|94|94|4692|pdetail enig. Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Mye av greia er at jeg vil ha 5.1 da... så den linken var ikke aktuell. anlegget mitt er sånn alt i ett plastikk lysshow greie ja, men gir veldig fin lyd... Lenke til kommentar
TAS Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 hvor mye penger er det snakk om som du vill legge i dette? Lenke til kommentar
McMort Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg hadde spart litt og satset på dette http://hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|94|94|4692|pdetail Hvorfor? Kanskje fordi Cambridge og Gale matcher hverandre veldig bra... Jeg ville dog her gått ned ett trinn på høytalerne, til Gale 3020, og opp ett trinn på forsterkeren til Cambridge A500. Matcher du dette med Tara Labs Prism høytalerkabler får du et anlegg som låter veldig bra, til en rimelig penge. Har den kombinasjonen selv, og det låter bra på spill, film og musikk. Anbefales fra min side i alle fall. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Mye av greia er at jeg vil ha 5.1 da... så den linken var ikke aktuell. anlegget mitt er sånn alt i ett plastikk lysshow greie ja, men gir veldig fin lyd... Kjøp deg et Z-680 sett Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ellers så kan du prøve å få tak en utgående H/K forsterker og noen (4+center) dali, eller til nød eltaxhøyttalere pakke. Må du ha dvd spiller finnes med mange gode i 1500-2000 klassen. DVD-25 fra H/K er også ypperlig til CD Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 mens vi snakker om billige surroundpakker så lurer jeg bare på hvordan disse høres ut? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 frisk basshøyttaler i fronten der Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Har vel ikke lyst til å bruke noe mer enn det z-680 koster idag... tror nok ikke jeg kommer til å oppgradere før sommeren. Det virker ikke som om z-680 går så mye ned i pris da.... Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Hvor i Norge får man kjøpt Klipsch ProMedia 5.1? Endret 17. mars 2004 av SvadaVon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå