Paralio Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei! Tok meg akkurat en tur med Spybot S & D. Midt i turen ble det en stopp, med følgende pop-up: " Zugriffsverletzung bei Adresse 00402AF9 in Modul 'SpybotSD.exe. Schreiben von Adresse 038083A4" Paranoid som jeg er spør jeg: -Er dette noe å bekymre seg for? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvorfor har du ikke SpyBot på norsk? eller i det minste engelsk. Tviler på at det er noe alvorlig, men jeg anbefaler og skifte språk slik at du skjønner feilmeldingen neste gang. Lenke til kommentar
Paralio Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Har norsk versjon Ved siste scannen, kom ikke pop-uppen, men den samme meldingen som sist, men med overskift: Feil ved søk! PCFun (Zugriffsverletzung bei Afresse 0040A221 in Mosul 'SpybotSD.exe'. Screiben von Adresse 0148BF4C Lenke til kommentar
Timur Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 har aldri fått noen feilmelding på tysk MEn ta og skift til engelsk så får du nmok feilmeldingen på engelsk og kansje den er litt mer forståelig. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har aldri fått noen feilmelding på tysk men ta og skift til engelsk, da får du forhåpentligvis feilmeldingen på engelsk og den er sikkert litt mer forståelig. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det blir noe sånt som: "adgangsovertredelse ved adresse ...... i modul spybotS&D Skriver til adresse ......" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå