Errae Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei! jeg har kjørt windows litt for lenge og har brukt outlook. Nå har jeg tenkt å konvertere fullstendig til linux og dermed må jeg ha med mailene mine. de er nå tatt backup av i filformatet .pst... hvordan får jeg lagt inn dette i en mailklient i Fedora ? Forslag til mailklient tas også i mot (= tusen takk Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 evolution og opera M2 (innebygget i opera) er begge gode. Har aldri hatt problemet med mail da jeg altid glemmer å backe den opp... (eller så husker jeg å backe den opp men glemmer å lagre backupfila på et trygt medium før jeg formaterer...) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 støtter evolution pst formatet ? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ta backup av mail fra Outlook på riktig måte. pst er så vidt jeg vet kun støttet av Outlook selv. Men du kan eksportere mailen din fra Outlook i CSV format da, de fleste mail prog støtter dette. Fil -> Importer/eksporter... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 tusen takk! da er dette problemet løst... er bare igjen to andre nå før jeg kan konvertere fullstendig )= disse er da skriveren og trådløs korte mitt ... noen ideer om disse ? ;D Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 det funket ikke! får beskjeden: ingen importører kan behandle .csv Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Er du lat men har nok av bw på eposten, kan du bare sende de gamle til deg selv, og hente mailene på nytt i det nye programmet Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 hehe,- har nå 1536 mailer ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå