Gå til innhold

Dell I8600 som får blåskjerm

Anbefalte innlegg

topic sier vel det meste..lurer på om det er noen som har hatt tilvarende problemer? Vriker som om den "kutter" etter å å ha stått på en stund.. gjerne på et trebor... Kan det være varme, eller er mer sannsynlig hard-warefeil?

Etter en 2-3 timer c&c generals, så er den j... varm, og får blåskjerm, og booter.. Noen som har en ide om hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv hatt noe problemer med blåskjerm ved spill. Hver gang jeg minimerer et spill får jeg blåskjerm. Dette har jeg opplevd mye på elmulatorspill og Elma. Også noen andre spill, men spiller som sagt ikke så mye. Aldri fått blåskjerm når grafikkortet ikke har vært "skikkelig" bruk. Spiller generelt ikke så mye, men har spesielt i det siste opplevd flere blåskjermer (og har spillt en del i det siste). Hadde også problemet mye da den var ny (da spillte jeg også en del)

Du har vel ikke tilfeldigvis geforce fx go5650 du også? Har aldri opplevd den klikker når den er kald, så har en sterk følelse på at det kan ha noe med varme å gjøre...

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Hvis du laster ned Omega sine drivere så tror jeg du har muligheten til å klokke ned kortet.

Kan klokke uansett, da. Er bare å finne et hvilket som helst grafikk-overklokkingsprogram, feks powerstrip.

Legger man inn Omegadriver får man ikke riktig oppløsning til widescreen, noe som gjør at driverene er uaktuelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...