Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fant denne siden der det sto om at denne kompilatoren kunne kompilere til .exe-filer. men, fikk ikke helt til dette og vet ikke helt hva som skal lastes ned. noen som har gjort det eller ja... hmm... hjelp? noen andre kompilatorer som kan kompilere til .exe filer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Does exe4j compile my Java application to native code?

No, exe4j compiles a launcher executable that starts your application in a safe way and professionalizes your applications' appearance on the Windows operating system. Your compiled Java class files and archives are not altered in any way.

Lenke til kommentar

hmmm.... dersom jeg forsto dette riktig så lager den ikke en fritstående fil som kan kjøres uavhengig om man har java eller ikke? for det er det jeg vil ha. noe som gjør en class-fil eller java-fil om til en frittstående .exe fil som ikkek trenger JVM.

Lenke til kommentar
hmmm.... dersom jeg forsto dette riktig så lager  den ikke  en fritstående fil som kan kjøres uavhengig om man har java eller ikke? for det er det jeg vil ha. noe som gjør en class-fil eller java-fil om til en frittstående .exe fil som ikkek trenger  JVM.

er det ikke like greit å lage det i c++ ellerno da? en av greia med java, er at den kjører på jvm slik at appikasjonen blir plattformuavhengig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...