JBlack Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg ville funnet frem kamera fort som f..n. Så ville jeg funnet from mobilen og ringt etter folk. Og mens jeg venta, og jeg hadde mobilen fremme, så ville jeg sjekka om alien'en hadde noen bluetooth enheter på seg. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvordan ville du ha reagert hvis du møtte på en alien? Kommer an på hvilket kjønn det er... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvordan ville du ha reagert hvis du møtte på en alien? Kommer an på hvilket kjønn det er... haha! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Åhh! mangler bare en papirpose Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Åhh! mangler bare en papirpose Deilig når hun skal holde deg i hånda med høyrehånda si :!: Heller hu her: Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg ville funnet frem kamera fort som f..n. Så ville jeg funnet from mobilen og ringt etter folk. Og mens jeg venta, og jeg hadde mobilen fremme, så ville jeg sjekka om alien'en hadde noen bluetooth enheter på seg. Putta mobilen mot øyet og sjekka om det var infrarød mottaker Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvordan skulle man visst at det i det hele tatt er en alien ? Står han der med kamera og tar bilder av jorda? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvordan skulle man visst at det i det hele tatt er en alien ? Står han der med kamera og tar bilder av jorda? Hvis det er noe foran deg som ikke ser som noe på jorden i det hele tatt, tror du da det er en som har rømt fra fablene? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hmm. Ser mange svar av denne typen: løpt som et ****** til nærmeste våpenforhandler og skaffet meg en pumpehagle Skal vi se: en fremmed livsform som krysser adksillige lysår for å komme hit, vil denne ha problemer med pumpehagler eller skuespillere som pumper jern? Jeg tviler. Historien viser at det er noe som heter konsekvenser, f.eks. en lille historien om bombingen av Pearl Harbor, og hva som skjedde i augustdagene i 1945... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvordan skulle man visst at det i det hele tatt er en alien ? Står han der med kamera og tar bilder av jorda? Hvis det er noe foran deg som ikke ser som noe på jorden i det hele tatt, tror du da det er en som har rømt fra fablene? Det er vel litt vanskelig å forestille seg. Sånt skjer jo ikke hver dag.. @Codename_Paragon: Hvis de utenomjordiske hadde vært like "agressive" som oss mennesker kan vi si ha det bra. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Åhh! mangler bare en papirpose og sko Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Bumping av en halvannet år gammel tråd. Dessuten er "hva du ville gjort" mer mat for OT-baren enn for "Teknologi og Vitenskap"'s kategorien på dette forumet. Stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg