ob1 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Warcraft III m/The Frozen Throne DiabloII m/LOD Jedi Knight II Unreal Tournament 2004 (demo'en, retail kommer nå) StarCraft Americas Army Lenke til kommentar
Arioch Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Liste over beste spill jeg har spillt ... (?) Alle disse spillene har "fengslet" meg, på forskjellige vis ... Albion. Daggerfall. Nomad. Morrowind ( er på vei oppover i lista ) Betrayal at Krondor. Little Big Adventure. Og til snes ... Nei, det er vel en annen historie Btw, har sikkert glemt en hel masse Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 For femte gang ellerno, FF7 er enkelt og greit best. Langt etter ligger Morrowind, men på en klar andreplass. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 * Battlefield 1942 (multiplayer) * Counter-strike (multiplayer) * Wolfenstein - return to castle * max payne 1 * medal of honor * soldier of fortune 2 Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Må bare si at det beste spillet jeg har spilt ( målt i morro over tid) er klart: **************** Stuntcar racer *************** (til amiga) LAAAAAAAAAAAAAAAAANGT.. Etter det kommer BF1942 Desertcombat. og noe etter det kommer. SW:Kotor (sukk hadde kommet som nr 2 hadde det hatt MP) men en kan få alt i livet heller.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 1. Zelda - A link to the past 2. Warcraft-serien 3. System Shock 2 4. Thief 5. Fallout I og II Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå