kverna Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei! Lurer på noe om vannkjøling. Jeg har en amd 1800+, trenger jeg vannkjøling ? Synes det er litt tøft og pcen bråker mye nå. Men hvis jeg skal ha vannkjøling, hvilket sett trenger jeg ? Har lite penger (max 2000) og skal ikke klokke.. Kunne noen anbefalt ett kit til meg som er bra nok og ikke koster skjorta. (ps skjorta koster 2001,-) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Dette er vel kanskje noe for deg? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 hvis du ikke skal klokke så er det overhodet ingen vits i å kjøpe vannkjøling......... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 jo det er vits... for det første så kan PC-en bli mye stillere og for det andre så er det mye stiligere med vannkjøling! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 skal du ha et basic greit vannkjølings sett, så går du for dette. du kan til å med klokke litt med det. og pcen blir stillere Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Tusen takk for tipsene... Vurderer litt : CG 2 Waterkitt men det går å bytte feks vannblokka eller noe annet seinere... når jeg har mer penger liksom ? oppgradere litt etter litt ? Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 det går bra fordelen med det kittet der er at tanken er på utsiden... dor det første ser det bra ut for det andre er det veldig vennlig for de med annet enn full tower eller server tower når pengene kommer hadde jeg bytta pumpe... men du får jo faktisk 2 sånne sett for en av skjortene dine da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 er tanken på utsiden ? Ja skjorta mi er på salg så koster bare 1200 kr nå... litt kjekt det Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Har av og til lurt litt på vannkjøling jeg også, det koster jo faktisk ikke så mye som jeg hadde trodd, men er det egentlig så veldig mye bedre og klokke med enn luftkjøling da? Mach II hadde jo vært ennda morsomere og hatt da, men det er noen små problemer med det så det blir nok ikke aktuelt, dessuten så koster det jo også shorta! er det ikke rundt 6-7000.-kr det ligger på da?, bråkete til tusen er det sikkert også. Endret 17. mars 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 ja da er det hvertfall ikke lik skjorte som jeg har... mach er jo nesten en hel pc ved siden av pcen Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ja da er det hvertfall ikke lik skjorte som jeg har... mach er jo nesten en hel pc ved siden av pcen ja, her blir det nok Både Shorta, buksene og underbuksa. hehe Hva skal jeg ha på meg da? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg vurderer mach 2 eller vapochill..eller annen ekstrem kjøling, men skulle jeg hatt det ville det kostet maks 3500,- kan godt være brukt... er r134 eller hva det kalles noe å satse på? Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva skal jeg ha på meg da? kanskje du ikke trenger å ha på deg noe, for mach 2 produserer en god del varme... Jeg syntes ikke noen av de ekstrem kjølerene er verd pengene med minde du skal klokke 2 the maxxx. men hvis du har de penga og ikke bryr deg spesielt om støy så er det sikkert kjekkt å ha å brife med Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Takk EDB! den var nyttig Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Nå ligger pcen på 39grader idle med ca 2600rpm.... Vil den bli mye lavere med Vannkjøling ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå