Ni kon Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Er denne filmen verd eie, eller bør jeg ikke se denne en gang ? Noen som har noen meninger? siste dag på peppes film deal, og siden jeg først skal ha pizza derfra i dag, kan jeg jo først bestille den med... eller er den ikke verdt det? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Bruk de pengene på noe annet. Amerikansk smørje, som ikke er verdt å eie spørr du meg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Kjekt å bruke imdb.com http://www.imdb.com/title/tt0311429/ Der får du sikkert nok meninger til å finne ut om den er god eller ei Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 takk for link a}{antii Lagt til i favoritter... Har akkurat bestilt film deal, så nå er det ingen vei tilbake... Sikkert en tom hjernedød film, men det passer bra i dag. Garantert bedre en singel 24 som dama ser på tv3 akkurat nå... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har hørt mye negativt om den filmen, men som vanlig stiller jeg med et ganske åpent sinn når det gjelder filmer. Kan ikke du skrive her hva du syns om den når du har sett den da? Jeg har ikke tenkt å bruke penger på å kjøpe den, men har satt den opp på min leie-liste hos film24.no Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Grei underholding, men ikke noe mer enn det... Men vil jeg anbefale den? Tja, det finnes mange andre filmer som er mye mye bedre enn denne. Men hvis du er ute etter lett underholding, er denne helt grei. edit: fikk ikke med meg denne setningen "Har akkurat bestilt film deal, så nå er det ingen vei tilbake..." har du fått sett filmen nå, hva synes du ? Endret 14. mars 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Og har noen av dere lest tegneserien før dere så filmen ? Skulle likt å vite om det rett og slett blir smertefullt å se denne hvis man kjenner serien .... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Bra komedie egentlig problemet er ... det er ikke en komedie Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 har sett den nå, og det blir garantert den siste gangen jeg så den. Har sett mye skvip i min tid. Støtter Kebab GUD her. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Heile filmen er jo berre ei smørje av forskjellige britiske bok karakterer, som trass forskjeller må samarbeide for å hindre ein verdenskrig. Og sjølvsagt er det også ein "eplekjekk" amerikaner med i filmen. Heilt grei film å sjå saman med venner når dere eigentleg snakker meir enn dere følger med på filmen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Syns den var bra, jeg. Selvfølgelig, veldig damtamdam-amerikaneren-redder-verden-på-slutten-av-filmen, men ganske underholdende var den i det minste. Har sett mye dårligere filmer enn denne.. Matrix Revolutions/Reloaded er de første som popper opp i hodet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå