Gå til innhold

Logitech advarsel


Anbefalte innlegg

Både min bror og jeg har hatt det samme problemet i lange stunder, at PCen har brukt utrolig lang tid til å laste ut, og vi har ikke funnet problemet. Så i dag ble jeg grundig lei og innstallerte alt på nytt, og håpet på det beste.

 

Men det hjalp ikke, plutselig kom det igjen, men denne gangen kom det også noe info om det under hendelselistene under kontrollpanel/administrative verktøy.

 

Det var ett eller annet program som lå å stengte registret fra å avslutte, slik at det ventet på dette programmet, noe som tok opptil 5 min. Det stå også at det problemet var at programmet lå under bruker og ikke lokaletjenester eller system.

 

Problemet var driver programmet til mitt Logitech tastatur, og programet iTouch 2.15. Når jeg fjernet det, funka alt, og når jeg la det inn igjen, var problemet tilbake.

 

Så kommer problemet mitt i dag, en kompis har akuratt det samme, men hos ham funker det fint, ligger da problemet i hovedkortet, og USB driverne?, siden min bror og jeg har Abit (IC7-G og IT7) og kompisen min har MSI (KT3-Ultra 2), jeg tror også han bruker PS2 porten, og vi USB.

 

Men hvordan legger jeg iTouch inn i lokale tjenester eller system, og ikke inn under bruker?

 

Skal teste med Itouch 2.20 som jeg laster ned nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med at den trådløse tastatur/keyboard komboen fra logitec slår seg vrang jeg...

 

Dvs jeg sitter å surfer, så slutter mus\tastatur å reagere mens programmene kjører i bakgrunnen før det "pluttselig" blinker på senderen til musa\tastaturet. og pc'n enten begynner å funke igjen (skjedd 1 gang), eller at den rebooter....

 

 

Prøvd det meste...

 

Plugger jeg i vanlig keyboard, og en std trådløs mus har jeg ingen problemer...

 

Men jeg bruker dette til å spille med tv'n som monitor.....

 

Så har jeg de med tråd på servern...

Lenke til kommentar

Forstår det sånn at det tar lang tid for deg å slå av maskinen/reboote pga. at driverene henger. Jeg kan ikke hjelpe deg så masse med driveren, men er en innstilling i registeret til windows xp som gjør avsluttning av windows kjappere.

 

Ved å gå på Start -> Kjør/Run -> regedit "Trykk Enter" -> HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> CurrentControlSet -> Control.

 

Hvis du ser på høyre vindu så har du 5 forskjellige keys, du dobbeltklikker på den som heter "WaitToKillServiceTimeout", der er en verdi som kan stilles på, default på denne er 20000, jeg setter den til 100. Dette resulterer i at maskinen slår seg av idet jeg trykker på "Shut Down" knappen i Windows.

 

Ikke sikker på om dette hjelper deg, men det kan være verdt et forsøk?!

 

MVH Lars

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...