AndersT2 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Både min bror og jeg har hatt det samme problemet i lange stunder, at PCen har brukt utrolig lang tid til å laste ut, og vi har ikke funnet problemet. Så i dag ble jeg grundig lei og innstallerte alt på nytt, og håpet på det beste. Men det hjalp ikke, plutselig kom det igjen, men denne gangen kom det også noe info om det under hendelselistene under kontrollpanel/administrative verktøy. Det var ett eller annet program som lå å stengte registret fra å avslutte, slik at det ventet på dette programmet, noe som tok opptil 5 min. Det stå også at det problemet var at programmet lå under bruker og ikke lokaletjenester eller system. Problemet var driver programmet til mitt Logitech tastatur, og programet iTouch 2.15. Når jeg fjernet det, funka alt, og når jeg la det inn igjen, var problemet tilbake. Så kommer problemet mitt i dag, en kompis har akuratt det samme, men hos ham funker det fint, ligger da problemet i hovedkortet, og USB driverne?, siden min bror og jeg har Abit (IC7-G og IT7) og kompisen min har MSI (KT3-Ultra 2), jeg tror også han bruker PS2 porten, og vi USB. Men hvordan legger jeg iTouch inn i lokale tjenester eller system, og ikke inn under bruker? Skal teste med Itouch 2.20 som jeg laster ned nå. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Trenger du dette da? Xp sine tastaturdrivere funker mye bedre. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Tastaturet har en del ekstra knapper som trenger programmet, men jeg sjekket logitech sine sider og de sier de har fikset det i de nye driverene, laster ned når (ISDN ) http://www.logitech.com/index.cfm/support/...walldocuments=0 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nå er jo ikke Logitech kjent som veldig flinke å lage drivere da... Jeg har både Logitech mus og tastatur, og har aldri brukt drivere/software fra Logitech Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 har i lengre tid brukt logitech tastatur med iTuch både med ps2 og usb samt med abit, msi, asus og shuttle hk og aldri hatt problemer Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Last ned 2.20 av itouch. Hjalp meg. Alternativt avslutt itouch manuelt før du stenger ned. Jag hadde problemer med Itouch bare når jeg brukte USB. Kobla jeg på usb-> PS2 så forsvant problemet. Men den nyeste versjonene av itouch hjalp. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 på musa (MX700) funka ikke skroll hjulet i spill, så der bruker jeg ikke drivere. Det andre problemet er at jeg IKKE har PS2 porter på mitt HK, så jeg er tvunget til å bruke USB Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Prøv nyeste versjon fra Logitech sine sider. Funker ikke det, prøv å stenge ned itouch manuelt før du stenger ned maskinen. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Tastaturet har en del ekstra knapper som trenger programmet... ...men trenger du de knappene? Jeg fant ut at det gjorde jeg IKKE. Et veldig lite offer for å bli kvitt itouch. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har et tilfelle at maskinen får "umulig" mus i spill når man legger inn ekstras (dette gjelder Logitec). Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Sliter med at den trådløse tastatur/keyboard komboen fra logitec slår seg vrang jeg... Dvs jeg sitter å surfer, så slutter mus\tastatur å reagere mens programmene kjører i bakgrunnen før det "pluttselig" blinker på senderen til musa\tastaturet. og pc'n enten begynner å funke igjen (skjedd 1 gang), eller at den rebooter.... Prøvd det meste... Plugger jeg i vanlig keyboard, og en std trådløs mus har jeg ingen problemer... Men jeg bruker dette til å spille med tv'n som monitor..... Så har jeg de med tråd på servern... Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Skift batteri Endret 15. mars 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 du redda dagen min ihvertfall som har slitt med lang nedlasting av systemet i et halvt år snart. så var det itouch som var synderen takk for tipset! Lenke til kommentar
allvis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har hatt samme problemer med it,ouch, til og med booting problem. Ikke brukbart, ser ut som det ikke går i hop med flere typer hovedkort., og div programvare. Fikk problemer med aopen, asus, soyo..samme hva. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 jeg har ikke hatt noe problemer, har brukt både itouch ver 2.10 og 2.20... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Tror problemet er med winXP. Det finnes en FAQ på logitech sine sider om problemet. IIRC skal det ikke skje med nyeste drivere. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Forstår det sånn at det tar lang tid for deg å slå av maskinen/reboote pga. at driverene henger. Jeg kan ikke hjelpe deg så masse med driveren, men er en innstilling i registeret til windows xp som gjør avsluttning av windows kjappere. Ved å gå på Start -> Kjør/Run -> regedit "Trykk Enter" -> HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> CurrentControlSet -> Control. Hvis du ser på høyre vindu så har du 5 forskjellige keys, du dobbeltklikker på den som heter "WaitToKillServiceTimeout", der er en verdi som kan stilles på, default på denne er 20000, jeg setter den til 100. Dette resulterer i at maskinen slår seg av idet jeg trykker på "Shut Down" knappen i Windows. Ikke sikker på om dette hjelper deg, men det kan være verdt et forsøk?! MVH Lars Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Når jeg skulle laste ned Itouch 2.20, fant jeg ut at jeg hadde Itouch 2.21 liggende som installasjonsfil og installert. Den er i norsk utgave, men jeg finner den ikke igjen på Logitech sine sider, noen som kan fortelle meg forskjellen mellom 2.20 og 2.21? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå