bandit Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har noen VCD-er med musikkvideoer som jag vil ha over på DVD. Hva er den enkleste/beste måten å gjøre dette på?? Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har ikke testet selv men kanskje dette er til hjelp: http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/141726.php#vcd Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 det beste er å bare brenne vcd'en over på dvdplata, iom de aller fleste dvd-spillere leser vcd-formatet helt fint! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 tror Nero Vision Express gjør jobben for deg, visst du har det da.... Lenke til kommentar
bandit Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 det beste er å bare brenne vcd'en over på dvdplata, iom de aller fleste dvd-spillere leser vcd-formatet helt fint! brenne vcder over på plata? Går det an a?? :-) Har tatt ut en del DAT filer fra VCD platene som jeg har liggende klar. De må vel komverteres tilbake til MPG før man brenner de igjen... En kompis påsto man kunne brenne en DVD i VCD format!! Vet dere noe om det?? Setter pris på alle gode forslag så langt!! Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Driver å skal kopiere en vcd film jeg har til dvd siden dvd spilleren min ikke takler vcd. Fant denne guiden: http://www.dvd-guides.com/guides.php?categ...d&name=vcdtodvd Det eneste problemet jeg har er å konvertere lyden.. Lenke til kommentar
bandit Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 tror Nero Vision Express gjør jobben for deg, visst du har det da.... Prøvde med Nero Vision Express, fikk feilmeld. etter 7timer med "Omgjøring" av filer, noe med :"can`t burn...error transcoding..." Mine *.dat filer må vel gjøres om tilbake til "vanlig" *.mpg Siden det er over 80 filer så trenger jeg et progg som IKKE tar bare en og en... Tips NE1???? Lenke til kommentar
bandit Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Fikk det endelig til. Gjorde om fra *.DAT til *.mpg med VCDGEAR (correct mpg errors) Brukte deretter Nero. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå