Gå til innhold

Har laget nytt design som må slaktes

Anbefalte innlegg

Hmm, vet ikke helt... Den blå skyggen rundt bokstavene var ikke helt bra :ermm: . Stod ikke helt i stil til resten og bryter når den dupper ned på den lyseblå kanten. Prøv en hvit header med innslag av de to blåfargene som resten av siden har. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser i hvert fall at noe av det jeg påpekte har blitt endret på... :p

• Det heter fortsatt kommentar og ikke komentar *pirke nok en gang*
  • Hvorfor Tips & Trix, hva er trix for noe?
  • Savner en footer på siden, altså en avslutning på siden.
  • "Besøkende" har fått mer luft, og "..::" er borte, men syns i grunn den ikke trenger å være der. Den eneste som har brukt for den opplysningen er vel deg, og dermed trenger den ikke ha en så fremtredende rolle slik den har nå.
  • Flytt "Online" til høyresiden og fjern "Besøkende". Online hører til det andre som står på høyresiden. Enig? Blir litt mer system i sakene.
  • "Sist oppdatert" ser ikke bra ut. For stor font, og som sagt, lag en footer og plasser teksten der.
  • OK, ser faktisk at du har "Sist oppdatert" to steder, det er i hvert fall smør på flesk. Ta vekk en av de. Skal du ikke ha footer, så behold den som står til venstre, og dropp den som står i midten.
  • Syns fortsatt "Quick-Computer" ikke blir pent. Er ingen ekspert på engelsk, men skal ikke "-" droppes? Det vel bare på norsk at vi setter sammen ordene?

Håper du ikke tar dette som slakt, men som veiledning... I den grad du mener jeg har noe jeg skulle ha sagt da :p

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Så absolutt ikke verst - litt tamt (mer farger?), men likevel anstendig. Karakter 3+.  :thumbup:

Kommer mer farger når jeg setter inn bilder

OK. Siden har kommet seg betraktelig nå. Mulig du kan gjøre den litt smalere - da er du snart i boks :thumbup:

Lenke til kommentar
Ok

Nå har jeg gjort siden 20px smalere. Hjalp det?

Her er en link

Edit: Er det noe mer jeg kan gjøre for å forbedre designet?

gjøre den enda smalere, trenger vel ikke så mye plass til å skrive gjør du vel? og om du har tenkt å skrive lange artikler kan du heller redusere skriftstørrelsen (synes den er for stor)

Edit. ser siden passer til 1024x768 i bredden, er vel bra da

btw testet send inn formen din.. virker som om du har hentet en del script fra bravenet.. måtte bla bekrefte sendingen av tilbakemeldingen, ene alternativet jeg kunne krysse av for da var: " Yes! I support America, and want to win a U.S. Flag" :roll:

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...