armatua Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hmm, vet ikke helt... Den blå skyggen rundt bokstavene var ikke helt bra . Stod ikke helt i stil til resten og bryter når den dupper ned på den lyseblå kanten. Prøv en hvit header med innslag av de to blåfargene som resten av siden har. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 hvorfor har du så stort tekstområdet? holder jo med halvparten.. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 hvorfor har du så stort tekstområdet? holder jo med halvparten.. Jepp, og den fonten i menyen var ikke all verden... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Ser i hvert fall at noe av det jeg påpekte har blitt endret på... Det heter fortsatt kommentar og ikke komentar *pirke nok en gang* Hvorfor Tips & Trix, hva er trix for noe? Savner en footer på siden, altså en avslutning på siden. "Besøkende" har fått mer luft, og "..::" er borte, men syns i grunn den ikke trenger å være der. Den eneste som har brukt for den opplysningen er vel deg, og dermed trenger den ikke ha en så fremtredende rolle slik den har nå. Flytt "Online" til høyresiden og fjern "Besøkende". Online hører til det andre som står på høyresiden. Enig? Blir litt mer system i sakene. "Sist oppdatert" ser ikke bra ut. For stor font, og som sagt, lag en footer og plasser teksten der. OK, ser faktisk at du har "Sist oppdatert" to steder, det er i hvert fall smør på flesk. Ta vekk en av de. Skal du ikke ha footer, så behold den som står til venstre, og dropp den som står i midten. Syns fortsatt "Quick-Computer" ikke blir pent. Er ingen ekspert på engelsk, men skal ikke "-" droppes? Det vel bare på norsk at vi setter sammen ordene? Håper du ikke tar dette som slakt, men som veiledning... I den grad du mener jeg har noe jeg skulle ha sagt da Endret 15. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 OK. Har bytta header, og flyttet "Online-greia". Har dere noen forslag til fonter? og hva bruker det å stå på footere? Her er en link Lenke til kommentar
armatua Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Headeren ble litt bedre nå. Footere? Årstall, evt. copyright, e-mail til webmaster, hvem webmaster er, hva siden er for noe, osv... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Verdana font. Dette er en font som er tilpasset dataskjermer. Den har ikke føtter. Er det serif det heter? Uansett, den fonten du har nå tar seg best ut på papir, ikke på en dataskjerm. Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ok. Skifta til Veranda, og satt på en ny footer Her er en link Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Så absolutt ikke verst - litt tamt (mer farger?), men likevel anstendig. Karakter 3+. Kommer mer farger når jeg setter inn bilder Lenke til kommentar
armatua Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Så absolutt ikke verst - litt tamt (mer farger?), men likevel anstendig. Karakter 3+. Kommer mer farger når jeg setter inn bilder OK. Siden har kommet seg betraktelig nå. Mulig du kan gjøre den litt smalere - da er du snart i boks Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Ok Nå har jeg gjort siden 20px smalere. Hjalp det? Her er en link Edit: Er det noe mer jeg kan gjøre for å forbedre designet? Endret 15. mars 2004 av YuckyClown Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hvorfor menyen på 2 steder? Har ikke plass til alt på den ene siden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvorfor menyen på 2 steder? Har ikke plass til alt på den ene siden Den horisontale menyen er jo den samme som den første vertikale. Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hvorfor menyen på 2 steder? Har ikke plass til alt på den ene siden Den horisontale menyen er jo den samme som den første vertikale. Der sa du noe............ Kansje det bare er fordi jeg liker at ting er symetriske Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Footer-teksten kan godt pakkes inn i noe av samme stil som menyene på sidene. Headeren er usymmetrisk plassert, og det ødelegger litt for symmetrien som regjerer overalt ellers på siden. Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ok. Nå har jeg satt headeren i midten, og fikset litt på footeren. Noe mer før jeg legger ut siden? Her er en link Lenke til kommentar
Klette Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Er jo smak og behag, men er annen font hadde gjort seg... personlig er jeg fan av font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: x-small; Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Ok Takk alle sammen. Dere har vært til stor hjelp. Her er en link til den ferdige siden. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) OkNå har jeg gjort siden 20px smalere. Hjalp det? Her er en link Edit: Er det noe mer jeg kan gjøre for å forbedre designet? gjøre den enda smalere, trenger vel ikke så mye plass til å skrive gjør du vel? og om du har tenkt å skrive lange artikler kan du heller redusere skriftstørrelsen (synes den er for stor) Edit. ser siden passer til 1024x768 i bredden, er vel bra da btw testet send inn formen din.. virker som om du har hentet en del script fra bravenet.. måtte bla bekrefte sendingen av tilbakemeldingen, ene alternativet jeg kunne krysse av for da var: " Yes! I support America, and want to win a U.S. Flag" Endret 16. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Den ble mye bedre , selv om du har rota litt med kodingen her og der. Det har nemlig sniket seg inn litt Times. Noe jeg ikke liker er at du har modifisert statuslinja mi til www.quick-computer.tk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå