danger power Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har sittet å sett på et program på lokal TV hvor folk sender inn kort filmer. Så slo det meg: "For noe dritt, jeg kan gjøre det mye bedre", så jeg tenkte meg at jeg skulle lage en film og sende inn. Litt etter kom jeg til å tenke på at jeg kunne lage en kortfilm hvor det handlet for det meste om MGS og jakten på MG. "Dette burde ikke bli så veldig vansklig", men så kom jeg til et problem: Codec samtalene... Så jeg lurte på om noen visste hvordan jeg skal få til å lage det? Lurte også litt på skudd effekter. Er det et veldig bra redigerings program som tar for seg effekter på en grei måte OG som har masse effekter? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Og derfor kom du frem til at " Diskuter spill og tilbehør - PC" var en bra plass å spørre? Flyttes Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg kom på en idé med codecen. I adobe after effects kan du importere 2 videofilmer av hodene til folka.Så bare justerer du opp grønnfargen på de og legger til noe streker (tekstur/filter). De filmene kan du forminske og plassere ved siden av hverandre på skjermen.For å få resten av codecen (streker, nummer osv...) kan du bruke bilder og animere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå