ALI Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har tenkt å kjøpe en gpu kjøler fra komplett og tenkte på Zalman Heatpipe VGA Cooler. Hvis jeg skal ha den på mitt 9600 pro fireblade kort, bør jeg kjøpe vifte også? Eller er det noen andre kjølere fra Komplett som kjøler bra og er stille? Tenker mest på støyen skal ikke overklokke. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 tror nok den heatpipen kjøler veldig bra uten vifte. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det er nok lurt med en vifte i tilegg da kortet du nevner kan bli varmt, spesielt hvis du overklokker. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 9600 utvikler lite varme, så det er nok bortkastet med vifte om du ikke skal overklokke. Testet på et 9600XT, og der ble aldri oppsida på kjøleren varm engang. På mitt 9800 pro, maks klokket så klart, varmer det godt! Lenke til kommentar
ALI Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Ok, da er det ingen vits å kjøpe vifte og hvis jeg ikke skal klokke. Da trenger jeg ikke kjøpe vifte hvis jeg får kjøpe. Men hva med de andre kjølerne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå