Gromle Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Morrowind blir konge på mitt x800? Tror neppe det blir så mye mer å hente på Morrowind på ett x800. Kjører det fullt ut på ett 9800pro. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Morrowind blir konge på mitt x800? Tror neppe det blir så mye mer å hente på Morrowind på ett x800. Kjører det fullt ut på ett 9800pro. Men jeg har bare et gforce 4 ti4200 nå så jeg forventer max på allt Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 i mine øyne er grafikken i farcry for fin, så det hele virker som en slags smurfeverden hvor alt er rent, pent og fargerikt.. jepp, det er altfor skarpe og uvirkelige farger. Helt enig Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Morrowind blir konge på mitt x800? Tror neppe det blir så mye mer å hente på Morrowind på ett x800. Kjører det fullt ut på ett 9800pro. Men jeg har bare et gforce 4 ti4200 nå så jeg forventer max på allt Ahh.. Da har du endel eyecandy i vente! Og da må dra ned ett prog(husker ikke hva heter), men du sette viewdistance til endel mer enn det som er mulig å velge i menyen. Det tar også i bruk et eller annet som gjør lyseffekter penere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå