Gå til innhold

Hvilket spill har best grafikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv sett doom3 betaen, eller alpha - rimelig ny iallefall. Synes ikke det var så mye å skryte av... Var liksom helt ok grafikk, men ingenting å hoppe ut av stolen for. Jeg vil faktisk si at Farcry er bedre

edit: og dessuten har Doom3 kjedelige, kjipe farger. Bare matt hele veien

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar
Har selv sett doom3 betaen, eller alpha - rimelig ny iallefall. Synes ikke det var så mye å skryte av... Var liksom helt ok grafikk, men ingenting å hoppe ut av stolen for. Jeg vil faktisk si at Farcry er bedre

edit: og dessuten har Doom3 kjedelige, kjipe farger. Bare matt hele veien

Og du forventer ikke noe bedre når fullversjonen kommer? beta og alpha har alltid dårlig grafikk i forhold.

Lenke til kommentar

Joda, men jeg har sett en del beta og alphaer i min tid, og det som pleier bli annerledes er først og fremst gameplay og stabilitet. Klart grafikken kan bli penere også, men fra beta til final så tviler jeg på at det er særlig mye mer enn en lenseflare e.l. som blir lagt til.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg synes Warcraft III har en sinnsykt fin grafikk. Det handler ikke -bare- om å ha flest polygoner, flest dynamiske lyskilder osv. I mine øyne så er den beste grafikken den som er mest funksjonabel. Og DER er Warcraft III i en særklasse for seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg kommer vel til å bli skutt for denne kommentaren, men jeg har spilt en del Thief 3 nå, og det kommer en del imponerende grafiske scener der etterhvert, glem det dere har sett i starten...

Syns det er rart ingen har nevnt Thief 3... Kanskje jeg er eneste som syns det har bra grafikk fordi jeg kjører det i 1280x1024 med alle detaljer på fullt uten noe problem. Alle andre bare klager over bugs og dårlig optimalisering :p

Endret av General_Wang
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...