Trancton Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 GLemte Half Life 2 ja... Så den videon deres, den er ganske rå! Mye bra effekter der! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Til nå må det være Far Cry, sitter og ser på at en fyr spiller det nå. Grafikken er bare syk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Satt å spilte doom3 beta i stad...det var syk grafikk Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Stalker som ikkje er landsert enda har også god grafikk!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Satt å spilte doom3 beta i stad...det var syk grafikk doom 3 beta??? Trodde det var bare alpha'en som var ute jeg! Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Far cry har bra grafikk ja, selv om demoen var dårlig. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Tournament 2004 er ikke ille.. Er ikke denne for 64bits cpuer? nei, 64bit ver. kommer senere Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Enig med alle - Farcry har utrolig pen grafikk. Og det uten hakking også! (og jeg er kresen på hakking) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Satt å spilte doom3 beta i stad...det var syk grafikk Åjessda. Sjekk ut dette : Syk grafikk på Doom3. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Satt å spilte doom3 beta i stad...det var syk grafikk Er ikke det bare Alphaen som har kommet ut? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Stalker som ikkje er landsert enda har også god grafikk!! Enig. Så en video av det. Gleder meg til det kommer. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Demoen til Colin Mcrae 4 funka ikke å installere på pcne her hjemme.. Hva kan det skyldes? Den starter og installere også plutselig lukker installasjonen.. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Har selv sett doom3 betaen, eller alpha - rimelig ny iallefall. Synes ikke det var så mye å skryte av... Var liksom helt ok grafikk, men ingenting å hoppe ut av stolen for. Jeg vil faktisk si at Farcry er bedre edit: og dessuten har Doom3 kjedelige, kjipe farger. Bare matt hele veien Endret 22. mars 2004 av tacomodo Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har selv sett doom3 betaen, eller alpha - rimelig ny iallefall. Synes ikke det var så mye å skryte av... Var liksom helt ok grafikk, men ingenting å hoppe ut av stolen for. Jeg vil faktisk si at Farcry er bedre edit: og dessuten har Doom3 kjedelige, kjipe farger. Bare matt hele veien Og du forventer ikke noe bedre når fullversjonen kommer? beta og alpha har alltid dårlig grafikk i forhold. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Joda, men jeg har sett en del beta og alphaer i min tid, og det som pleier bli annerledes er først og fremst gameplay og stabilitet. Klart grafikken kan bli penere også, men fra beta til final så tviler jeg på at det er særlig mye mer enn en lenseflare e.l. som blir lagt til. Lenke til kommentar
igy Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Unreal 3 engine... Jeg kan jo også f. eks nevne Icy Tower 1.2.1!!!!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg synes Warcraft III har en sinnsykt fin grafikk. Det handler ikke -bare- om å ha flest polygoner, flest dynamiske lyskilder osv. I mine øyne så er den beste grafikken den som er mest funksjonabel. Og DER er Warcraft III i en særklasse for seg selv. Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Jeg kommer vel til å bli skutt for denne kommentaren, men jeg har spilt en del Thief 3 nå, og det kommer en del imponerende grafiske scener der etterhvert, glem det dere har sett i starten... Syns det er rart ingen har nevnt Thief 3... Kanskje jeg er eneste som syns det har bra grafikk fordi jeg kjører det i 1280x1024 med alle detaljer på fullt uten noe problem. Alle andre bare klager over bugs og dårlig optimalisering Endret 5. juni 2004 av General_Wang Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 har far cry blitt nevnt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå